1
Vraag
2
Reacties
P.Henar

Level 4
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Npo plus serie verder kijken werkt niet

  • Hallo community
  • Ik kijk via npo app op de next naar een serie. Normaal hoort het te onthouden welke programma's je volgt. Bij de serie staat mooi een vinkje dat je het volgt. Maar elke keer moet je weer zelf op zoek naar de serie en naar je seizoen en aflevering.  Zijn hier meer klachten over? Kan deze tekortkoming gefixt worden. Dank u!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 3493Posts
  • 152Oplossingen
  • 2459Likes

Dag @P.Henar 

Het is vervelend probleem dat je noemt en ik denk dat je niet de enige bent. Ik heb ook NPO Plus en het meest irritante van deze app is dat als je een programma stopt om later verder te kijken op hetzelfde of op een ander apparaat je weer moet opzoeken :ab_vooruitspoelen: waar je bent gestopt. Ik moet dan nota bene de tijdcode opschrijven om te weten waar ik ben gestopt.

Af-en-toe staat er afgevinkt welke uitzending of serie ik heb bekeken, maar te vaak ook niet.

Een ander punt is dat de indeling van de te bekijken content is een onlogische ingedeelde chaos en ik  zoek e elke keer weer de pleuris.
De meeste apps van streamingdiensten hebben een onderdeel Verder kijken en geven precies aan waar je bent gebleven. Dat werkt perfect.

Ik heb tijden geleden contact gehad met NPO en ik kreeg dan een beleefde e-mail terug dat ze het zullen doorgeven, maar ondertussen is er niks veranderd.

 

Of deze tekortkoming gefixt kan worden? Vast wel, maar dit is geen Ziggo-dingetje maar een dingetje van de NPO-appbouwers.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 3493Posts
  • 152Oplossingen
  • 2459Likes

Dag @P.Henar 

Het is vervelend probleem dat je noemt en ik denk dat je niet de enige bent. Ik heb ook NPO Plus en het meest irritante van deze app is dat als je een programma stopt om later verder te kijken op hetzelfde of op een ander apparaat je weer moet opzoeken :ab_vooruitspoelen: waar je bent gestopt. Ik moet dan nota bene de tijdcode opschrijven om te weten waar ik ben gestopt.

Af-en-toe staat er afgevinkt welke uitzending of serie ik heb bekeken, maar te vaak ook niet.

Een ander punt is dat de indeling van de te bekijken content is een onlogische ingedeelde chaos en ik  zoek e elke keer weer de pleuris.
De meeste apps van streamingdiensten hebben een onderdeel Verder kijken en geven precies aan waar je bent gebleven. Dat werkt perfect.

Ik heb tijden geleden contact gehad met NPO en ik kreeg dan een beleefde e-mail terug dat ze het zullen doorgeven, maar ondertussen is er niks veranderd.

 

Of deze tekortkoming gefixt kan worden? Vast wel, maar dit is geen Ziggo-dingetje maar een dingetje van de NPO-appbouwers.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic