1
Vraag
2
Reacties
Atc

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Npo plus radio geen beeld

Hallo ik "kijk" graag radio via de npo start app. Nu er meer apps zijn op de next probeer ik dit op de npo plus, maar helaas krijg ik zoals de app op Android of tizen geen optie om de cam aan te zetten.

 

Graag een oplossing of suggestie?

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes

Hoi @Atc 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Het bekijken van beeld bij een radio zender is er alleen via de zenders zelf of via vaste TV kanalen die overdag ook beelden geeft van deze uitzending. De app binnen de Next heeft dit niet en zal daarom ook niet te zien zijn. Gebruik een tablet, telefoon en/of computer en dan kan je dit wel bekijken via de site zelf. Blijven kijken via de app zelf is denk ik voor nu de beste oplossing.

Het is wel goed dat je dit hier laat weten, dan weet Ziggo ook wat je wensen zijn. Mensen van Ziggo zullen dit doorgeven aan de juiste afdeling en wie weet komt het er ooit nog wel eens. Bedankt voor het melden in ieder geval en nog een fijne dag.

Bekijk in context

3 Reacties 3
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes

Hoi @Atc 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Het bekijken van beeld bij een radio zender is er alleen via de zenders zelf of via vaste TV kanalen die overdag ook beelden geeft van deze uitzending. De app binnen de Next heeft dit niet en zal daarom ook niet te zien zijn. Gebruik een tablet, telefoon en/of computer en dan kan je dit wel bekijken via de site zelf. Blijven kijken via de app zelf is denk ik voor nu de beste oplossing.

Het is wel goed dat je dit hier laat weten, dan weet Ziggo ook wat je wensen zijn. Mensen van Ziggo zullen dit doorgeven aan de juiste afdeling en wie weet komt het er ooit nog wel eens. Bedankt voor het melden in ieder geval en nog een fijne dag.

Atc
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op ieder platform werkt de studio cam in de app alleen niet in de app die op de Ziggo next draait, dat moet toch op te lossen zijn. Ik heb de next aangeschaft om niet meer van de smart tv afhankelijk te zijn, maar dat kan blijkbaar niet?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ziggo zal geen toestemming hebben om die optie in deze app versie aan te bieden.

 

Het is ongetwijfeld op te lossen dan zal er extra overleg tussen de radiozenders, NPO en Ziggo nodig zijn.

 

Aangezien NPO plus een betaalde dienst is komt dit zeer vreemd over op mij, je zou een volwaardige dienst verwachten.

 

Zelfs met NPO Start kan je mee kijken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic