Chyla18Kayla07

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou ik probeer mijn Philips flat tv want het een oude is nog met scart kabel en ze k zo'verloopstuk

Nou ik een Philips flat tv met dit nr LC320W01 SL01 UVSH  heb en de tv heeft alleen scart aansluiting en ik nu zo'n verloopstuk van scart na hdmi heb gekocht en nu koppelt hij nog er met de Mediabox wat kan ik dan doen dat hij hem wel koppelt met de tv die media box want wil wel gewoon dan via de Philips tv na mijn programma's kan kijken vanavond kunt u me dan even zeggen hoe ik het dan kan doen 

MVG Gerrie

**Mod-edit: Privégegevens verwijderd wegens privacy **

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Zo'n verloop werkt vaak niet wegens drm.

 

Neem contact op met de klantenservice en ze sturen een mini scart naar scart kabel op.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

dit is een openbaar klant helpt klant community het is niet toegestaan om in een topic adres en telefoonnummer te delen

 

FC08D7B1-9C2D-47ED-86C5-F1FE416F1C67.jpeg

je kunt het nog aanpassen door op het pijltje te klikken

 

801147A6-BD97-4DF2-B055-9090A95B75A4.jpeg

 dan op Reactie bewerken

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Chyla18Kayla07 Welke mediabox heb je in gebruik?

Graag merk, model en cijfers en letters.

M-roro

Level 5
  • 58Posts
  • 1Oplossingen
  • 23Likes

ik heb ook zo’n verloop je gekocht via AliExpress. En die werkt naar behoren. Echter moet je af en toe de beeldscherm indeling wijzigen, omdat deze wel eens verspringt.

 

Een mini scart is alleen te gebruiken als de ziggo decoder dit ondersteunt. Maar bijvoorbeeld de standaard decoder heeft alleen HDMI. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Chyla18Kayla07 en welkom hier op de Community. 

Jammer dat je de mediabox nu niet kunt aansluiten op de TV. Ik zie dat je de Mediabox XL gebruikt zonder scart aansluiting. Ik wil deze graag voor je laten omwisselen naar eentje met scart aansluiting. Dit regelet een monteur graag voor je. Ik heb die nu ingepland op maandag 31 mei a.s. tussen 08.00 en 13.00 Mocht dit tijdstip je niet passen, log dan in op Mijn Ziggo en kies een ander geschikt moment. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Ik nam nog even een kijkje, @Chyla18Kayla07 en zag dat je de monteur hebt geannuleerd. Heb je een andere oplossing kunnen vinden?

Uitgelicht topic