splitsecondsoun

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Not Available (Apple TV)

Sinds een paar weken kan ik niet meer mijn ziggo go via mijn iphone (Ipad doet t al langer niet) naar de apple TV streamen.

HBO series wil hij wel. Live tv niet. Van de ene op de andere dag.

Er is geen update nodig (laatste versie) en het is ook niet dat hij het ineens niet deed gelijk na die update.

De mediabox is bij mij op kantoor (meestal uit overigens) dus bij mn vriendin stream ik altijd alles. Dat werkt nu niet.

Wat is er aan de hand.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5731Posts
  • 596Oplossingen
  • 3310Likes

Thanks voor de antwoorden! Ik zet dit voor je door naar ons onderzoeksteam. Je kunt de voortgang in de gaten houden in dit topic.

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @splitsecondsoun 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Op de community heeft Alex Z hierover een bericht geplaatst. Misschien is deze ook voor jouw van toepassing?

De oorzaak van het probleem is bekend. Het casten werkt niet op het moment dat er (doven)ondertiteling wordt meegestuurd. Dit is de reden dat dat sommige kanalen wel werken, zoals RTL8, Fox HD, Ziggo Sport en Discovery Channel. Ook Movies & Series werkt zoals gebruikelijk. We werken er hard aan om dit te fixen. Er is helaas geen workaround mogelijk op dit moment, maar nieuwe meldingen blijven welkom. Nog even voor de zichtbaarheid de details die we daarbij graag willen:

-Type & Model TV

-Type & Model apparaat

-(Fout)melding op je TV

-(Fout)melding op je apparaat

-Werken de kanalen RTL 8, Fox HD (open net, 11), Ziggo Sport (open net, 14) & Discovery Channel wel?

-Werkt het streamen van opnames en/of Movies & Series wel?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5734Posts
  • 680Oplossingen
  • 2387Likes

@splitsecondsoun
Welkom hier op de Community.
Natuurlijk super vervelend om problemen te ervaren met het casten van jouw favoriete programma's.
Zoals @EnergieBoy al heeft vermeld is dit inmiddels bij ons bekend en zijn we dit aan het onderzoeken.
Als je wil meewerken aan het onderzoek, kun je de informatie aanleveren die Energieboy heeft gepost.

splitsecondsoun
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies en series lukt streamen wel. Al het andere: live tv of terug kijken, lukt niet. Ook niet Fox of RTL8.

Bij Apple TV staat er "er heeft zich een fout voorgedaan bij het laden van dit materiaal"

Bij de Ziggo Go App staat er "Not Available - sorry, the video cannot be played at this time"

Ik heb een Apple TV 2 voor het streamen. Sinds een week of anderhalf doet hij dit. De app is niet toen bijgewerkt, dat was weer een paar weken terug en alles deed het toen nog.

De app op de ipad (oude app dat wel) deed het altijd tot eergisteren: hij wil nu niet eens meer opladen...

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5731Posts
  • 596Oplossingen
  • 3310Likes

Thanks voor de antwoorden! Ik zet dit voor je door naar ons onderzoeksteam. Je kunt de voortgang in de gaten houden in dit topic.

Uitgelicht topic