1
Vraag
2
Reacties
Han K

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nog steeds geen gratis SkyShowtime

Ik heb mijzelf op 19 juni over laten halen om mijn mobiele telefoon abonnement over te sluiten naar Hollandsenieuwe i.c.m Ziggo. Ik zou dan gratis een abonnement op SkyShowTime krijgen.

Na het ingaan van mijn telefoon abonnement heb ik ook een mail van Ziggo gekregen dat ik vanaf 19 juli mijn gratis streamingsdienst zou kunnen activeren.

Helaas vanaf dat moment gaat het dus mis. In mijn Ziggo staat dat het gratis extra TV pakket op actief. Maar als ik dan probeer in te loggen kan ik alleen maar kiezen uit een betaald abonnement.

Op advies van de klantenservice dit op een gegeven moment wel gedaan maar kon niet inloggen op SkyShowTime maar krijg wel direct de factuur van dat betaalde abonnement. Daar zijn ze wel heel snel mee.

We zijn nu na bijna 3 maanden verder en diverse malen per week vragen naar de status van het probleem en nog steeds geen oplossing. 

Het meest frustrerend is dat je zelf iedere keer moet vragen naar de status van het probleem. Want als je dat niet doet hoor je niets meer van Ziggo.

Ik hoop dat iemand mij hier verder kan helpen.

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78831Posts
  • 5326Oplossingen
  • 23555Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5620Posts
  • 517Oplossingen
  • 1928Likes

Hi @Han K,

Dat is inderdaad frustrerend! Ik moet wel direct eerlijk bekennen dat ik hier nu niet direct een oplossing voor heb, een groep klanten ervaart dit probleem en jij bent daar helaas 1 van. Ik heb je aangemeld voor dit probleem en we houden de situatie vanaf hier in de gaten. Uiteraard brengen we je dan ook op de hoogte zodra er een update is. 

brood

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem hier, Ziggo doet blijkbaar helemaal niks, behalve zeggen dat er een bepaalde groep is die hier een probleem mee heeft. Om vervolgens te zeggen dat het zo snel mogelijk opgelost is. Hoelang zou daar voor nodig zijn, dit probleem speelt al zeker 3 maanden, je zou toch zeggen dat een probleem dan wel opgelost is. Ik verwacht dat ze op een gegeven moment (na 1 jaar of zo) gaan zeggen dat ze Skyshowtime niet meer ondersteunen. Stelletje amateurs.

Rob-Br

Level 6
  • 78Posts
  • 2Oplossingen
  • 29Likes

Beste Han K,

Bij mij ook vanaf februari ook nog steeds geen SkyShowTime net zo als u met mobiel abonnement Hollandse nieuwe

want niets helpt en kom nog steeds alleen op de betaalsite terecht wat ik dus niet doe in het verder gaan en dit terwijl

mijn emailadres daar wel bekend is en aangemeld . 

Al verschillende medewerkers met vele vragen en oplossingen (geen) gehad maar nog altijd zonder resultaat ,ik behoor

volgens Ziggo net zo als heel velen anderen met tot speciale groep en waar nog steeds geen oplossing voor is ?

Volgens Ziggo wordt er hard gewerkt om het probleem op telossen , waar ik inmiddels na zo'n lange tijd ook niet meer

in geloof ook mede door het alsmaar stilzwijgen hierover . Helaas maar geeft wel wat aan over Ziggo ,want vele dingen

gaan wel naar behoren . En ook helaas de abonnement prijs maar te zwijgen want die stijgt maar door . 

Han K
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Rikst,

Het is nu 3 weken geleden is er mogelijk al zicht op een oplossing? 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2184Posts
  • 201Oplossingen
  • 1539Likes

Hi @Han K, logisch dat je komt horen hoe de zaken ervoor staan. Ik heb het ticket zojuist nog bekeken en helaas is er nog geen oplossing. We checken het geregeld. Als er iets van nieuws is zal ik het hier aan je laten weten.