Sinds begin april is Skyshowtime niet meer te activeren. Ik heb dit pakket als gratis toevoeging in mijn abonnement. Het werkte prima totdat we via een app moesten gaan werken. Mijn account geeft aan dat Skyshowtime is geactiveerd maar zodra ik door het aanmeld menu ga en mij aanmeldt bij Skyshowtime loopt het vast. Skyshowtime herkent mij niet als Ziggo klant en wil mij een abonnement verkopen. Na vele mails en belletjes met de klantenservice zijn we nog niets wijzer geworden. Afgelopen week hebben we via de Ziggo klantenservice alles weer gereset maar na het geheel weer doorlopen te hebben is het weer geen positief resultaat. Blijkbaar heeft niemand enig idee hoe dit op te lossen maar ondertussen werkt het dus al 4 maanden niet en vermoed ik dat het ook nooit gaat werken. Volgens mij hebben veel meer klanten hier problemen mee. Wanneer gaat Ziggo dit oplossen want ik begin het goed zat te worden zo zachtjes aan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Ha Anth, allereerst welkom op de Ziggo Community!
Ontzettend zuur dat je al zo lang tegen dit probleem aanloopt. We hebben inderdaad te maken met een storing die al enige tijd duurt en zeer complex is. Het kan verschillende oorzaken hebben waardoor het bij je werkt.
Je gaf al aan dat je telefonisch ook al veel stappen hebt doorlopen, wat ik inderdaad terugzie. Als ik het vanaf hier beoordeel staat SkyShowtime wel actief bij je account, maar is het nog niet geactiveerd. Dat laatste lukt vaak niet, maar ik moet je toch vragen waar je precies vastloopt: Kun je naar Mijn Ziggo gaan, vervolgens "Producten" > "Mijn Streamingdiensten beheren" > Beheren > "Activeer je account". Wat gebeurt er vanaf daar precies?
Ik hoor graag van je!
@Ha Anth ik ken dit machteloze gevoel. Ik heb dit al 4 maanden met de movies en series content.
Bellen heeft ook geen zin en je komt in een vragen cirkel. Opzeggen boeit ook niemand. Maar ondertussen betaal je wel voor dit product. Misschien is Skyshowtime ook niet van levensbelang maar toch moet ie het gewoon doen
Houdt vol!
Beste Alex,
Als ik alle stappen doorloop en uiteindelijk de laatste bevestiging bij Skyshowtime moet doorgeven verschijnt de afbeelding van Kevin Costner en de tekst "Helaas, we kunnen je promo niet inwisselen". Daarna wordt de mogelijkheid geboden om alsnog een betaald abonnement aan te schaffen. En dit gaat dus al zo sinds begin april op deze wijze. Ik ben al meerdere keren door Ziggo afgemeld, we hebben ons opnieuw aangemeld, meerdere e-mail adressen gebruikt, in incognito scherm aangemeld. Het komt altijd weer terug op het Kevin Costner scherm en de betreffende tekst.
@Ha Anth Dank voor je uitgebreide reactie. In dit geval behoor jij ook tot de klantgroep met activatieproblemen. Ik heb je gegevens gedeeld ten behoeve van het onderzoek. Zodra er nieuws is, melden we het hier. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Ook hier het zelfde probleem. Zou gratis skyshowtime kunnen kijken omdat ik mijn telefoon abonnement omgezet heb naar Hollandsenieuwe.
Helaas nu na bijna 3 maanden en diverse malen per week vragen naar de status van het probleem nog steeds geen oplossing.
Het meest frustrerend is dat je zelf iedere keer moet vragen naar de status van het probleem. Want als je dat niet doet hoor je niets meer van Ziggo.
Hi @Han K
Ik zie dat je ook een eigen topic hebt gestart. Laten we voor het overzicht daar verdergaan, zodat er geen zaken langs elkaar heen gaan lopen. Je krijgt spoedig een reactie van een moderator.
Ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb sinds begin juli (of misschien zelfs nog wel eerder) Skyshowtime gekozen als extra pakket omdat dat mij aangeboden werd. Ik heb hier 3 maal over gebeld met Ziggo en elke keer een half uur bezig met nutteloze vragen van de helpdeskmedewerkers die totaal geen kennis van zaken hebben en mij niet verder konden helpen en allemaal verschillende oorzaken bedachten. Ik zou terug gebeld worden, maar dat is natuurlijk nooit gebeurd. Een van de helpdeskmedewerkers stelde voor om skyshowtime maar in te ruilen voor een sportpakket, ik begrijp niet zo goed hoe dat ook maar iets op zou lossen. Het is blijkbaar een zooitje bij Ziggo en hebben ze geen behoefte om de problemen die hun klanten ondervinden op te lossen. Als ik nu probeer om mijn streamingdienst (skyshowtime) uit te zetten, krijg ik het antwoord dat het niet kan omdat ik al een streamingdienst gekozen heb, als je zoekt onder de streamingdienst naar de probleemoplossing wordt je door gelinkt naar skyshowtime die alleen maar antwoorden kunnen bieden over gebruikersnamen en passworden die vergeten zijn. Helaas heb ik natuurlijk van Ziggo geen gebruikersnaam en/of password ontvangen. De dienst verlening van Ziggo is zwaar k*t en ik overweeg dan ook om daar maar helemaal weg te gaan en over te stappen naar KPN die hopelijk een betere dienstverlening kunnen bieden.
Zo, dit was in juli gemeld en is er nog steeds niets bekend? Wat houden die oprechte excuses eigenlijk in? Een leuk stopwoordje om te doen alsof er iets gebeurd?
Hi @brood
Logisch dat je van de situatie baalt. Ik zie dat je SkyShowTime als gratis zenderpakket hebt, omdat je Vodafone en Ziggo combineert. Helaas gaat de activatie niet van een leien dakje. Om die reden is het advies gegeven om eens van zenderpakket te wisselen. Dit krijg je jammer genoeg zelf niet voor elkaar. Bij deze heb ik het gratis zenderpakket aangepast naar Ziggo Sport Totaal. We kunnen dan over een tijdje het zenderpakket opnieuw wijzigen naar SkyShowTime als je dat zou willen om te kijken of het opnieuw toevoegen/nieuwe koppeling het probleem bij je oplost.
Inmiddels staat de teller op 6 maanden waarin Ziggo niet in staat is datgene te leveren waar ik voor betaal en waarvoor ik aan mijn zijde aan alles heb voldaan. Hoe lang wil Ziggo dit nog gaan volhouden? Als ik mijn klanten 6 maanden niet lever waarvoor ze betalen zou ik inmiddels al lang failliet gegaan zijn. Schande Ziggo dat jullie dit niet adequaat kunnen oplossen maar jullie klanten zo laten aanmodderen. Los het op, biedt Netflix aan of halveer het abonnement. Die iets nuttigs!!!
Het is inderdaad een hardnekkig issue @Ha Anth. Wij willen net als jou ook heel graag dat het wordt opgelost. Ik zie dat je vanuit ons nog niet het aanbod hebt gehad voor een gratis zenderpakket voor 6 maanden. Hierbij heb je de keuze uit Film1, ESPN, Ziggo Sport Totaal. Dit aanbod wil ik je dan ook graag doen. Mocht je interesse hebben in 1 van deze zenders, dan hoor ik het graag en maak ik het in orde.
Ook kun je het gratis zenderpakket van de Gratis Extra's tijdelijk wijzigen naar bijvoorbeeld Ziggo Sport Totaal en later weer terug switchen naar SkyShowTime. Hopelijk loopt de activatie op een later moment dan wel door 🙂
Inmiddels al bij 10 maanden geen Skyshowtime in een pakket waar ik wel recht op heb. Ik begin het helemaal zat te worden. Ziggo, je moet je schamen dat je zo met klanten om ga. En iedere maand gaat het innen van de rekening prima. Dat lukt wel. En kom nu niet aan met Film 1 want dat is natuurlijk een alternatief van niets. Ik vind het en schokkend hoe jullie klanten laten stikken.
@ Mod's
Omdat er toch best nog wel klanten zijn met problemen en om klanten positief te helpen (zoals mij verzocht is) wil ik jullie het volgende voorleggen, al verwacht ik dat dit ook al wel eerder gedaan is:
- Kan Ziggo voor de klanten met langlopende problemen niet een betaalversie crediteren?
Klant maakt een betaalversie aan, via Ziggo portal etc, en op de maandelijkse facturen wordt het abonnementsgeld gewoon verminderd.
Dan hebben jullie specialisten de tijd om het onderliggende en zeer complexe probleem op te lossen, terwijl de klant van SkyShowtime gebruik kan maken. Een Win-Win situtatie toch?
Zodra de onderliggende complexe problemen zijn opgelost kan klant overgezet worden naar de standaard oplossing.
Hi @Ha Anth - Als je op dit moment inlogt bij Mijn Ziggo zou je als het goed is een pop-up moeten krijgen met het verzoek je inlog te wijzigen van een gebruikersnaam naar een e-mailadres. Zou je dat willen doen? We hebben recent voorbeelden gezien waarbij dit een eventuele mismatch oplost.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.