Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Nog meer topvoetbal op Ziggo Sport (Totaal)

Goed nieuws voor de voetballiefhebbers. Ziggo Sport heeft namelijk voor de komende 3 seizoenen de uitzendrechten in handen van de Serie A en de FA Cup! Dit betekent dat er nu 3 topcompetities live te volgen zijn op Ziggo Sport. Naast de Premier League en de Primera División hoef je nu dus ook niks van het avontuur van Cristiano Ronaldo bij Juventus in Italië en van de Engelse beker te missen.

Wat is er nu allemaal te zien bij Ziggo Sport (Totaal)
- De Engelse Premier League
- De Spaanse Primera División
- De Italiaanse Serie A
- Overzichten van de competitie van Belgie, Portugal en Schotland
- De Engelse FA Cup
- UEFA Champions League: Tijdens de groepsfase zal Ziggo Sport, de gratis sportzender voor alle abonnees van Ziggo, naast een live wedstrijd om 19:00 uur, vanaf 21:00 uur een schakelprogramma uitzenden. Daarin wordt geschakeld tussen de doelpunten en de grootste kansen op de diverse velden. Ook zijn hoogtepunten te zien van de wedstrijd die op dat moment live op Veronica wordt uitgezonden. Vanaf de achtste finales zal er per speelavond telkens een live wedstrijd worden uitgezonden. Na afloop van iedere speelronde zendt Ziggo Sport van alle wedstrijden ook nog de hoogtepunten uit.
- Kwalificatiewedstrijden van het Nederlands Elftal voor Euro 2020 en het WK 2022: De kwalificatiewedstrijden voor Euro 2020 en het WK 2022. Alle wedstrijden van het Nederlands Elftal zijn in samenvatting te zien.
- De Nations League: Deze competitie voor landenteams begint in het najaar van 2018. Het landentoernooi bestaat uit vier divisies, ingedeeld op basis van de Europese coëfficiëntenranglijst. Vier landen kunnen zich door goed te presteren in de Nations League plaatsen voor het EK 2020.

Wanneer beginnen de competities?
- De Engelse Premier League start op vrijdag 10 augustus. Een overzicht van de Premier League-krakers in augustus vind je hier.
- De Spaanse Primera División start op vrijdag 17 augustus. De eerste Clasico, de wedstrijd tussen Barcelona en Real Madrid, van het seizoen staat gepland op 28-10.
- De Italiaanse Serie A start op zaterdag 18 augustus. Dat is ook de datum dat Cristiano Ronaldo waarschijnlijk zijn debuut maakt voor Juventus.

Kanaal 14 is gratis voor Ziggo-klanten met digitale televisie. Op dat kanaal wordt een selectie uitgezonden van het totale aanbod. Wil je nou echt niks missen dit voetbalseizoen? Ga dan voor Ziggo Sport Totaal. Houd de tv-gids in de gaten zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Veel kijkplezier dit seizoen!
13 Reacties 13
CreativeS

Level 13
  • 812Posts
  • 16Oplossingen
  • 161Likes
Het is maar goed dat Ziggo Sport Extra 1 en Extra 2 nu HD zijn 🙂 Voetbal zal zeker veel content wegdrukken naar die Extra-kanalen. Worden de niet-liefhebbers van voetbal in ieder geval niet in het SD-hoekje weggeschoven als ze naar een andere sport willen kijken die op dat moment eventueel op een Extra-kanaal uitgezonden wordt.
sharkbait

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi I want to see Serie A matches. Do I have to subscribe to Ziggo Sport Totaal or not?
Please help me, I don't understand if I can watch all the Serie A on the free channel
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Channel 14 is free for Ziggo customers with digital television. A selection of the total offer is broadcast on that channel, so you can only see a small part of everything on channel 14, the free channel. Would you really not miss anything this football season? Then go for Ziggo Sport Total. Keep an eye on the TV guide so that you know exactly where you stand. sharkbait
Michael Z1
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
sharkbait wrote:
Hi I want to see Serie A matches. Do I have to subscribe to Ziggo Sport Totaal or not?
Please help me, I don't understand if I can watch all the Serie A on the free channel

Hi sharkbait, welcome to our Community!

Ziggo Sport (Channel 14) broadcasts a selection of the competitions. So during the day they can broadcast for example 2 Premier League matches, 1 La Liga match and maybe 1 Serie A match.
With Ziggo Sport Totaal you'll get 5 extra channels with 1 channel specially for football. There they broadcast the most of the matches from the different competitions. You can try it the first month for free, so you can check if it meets your expectations. If you want to subscribe: click here.

Edit: Be rt, je was wat sneller 🙂
rspiekman

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap iets niet.. Ik heb ziggo sport totaal pakket gekocht elke maand nouja goed maar ik ben mega Spaanse competitie fan (voetbal) maar zoals vandaag celta vigo tegen espanyol (niet uitgezonden) Villarreal tegen Real sociedad (niet uitgezonden) alleen barcelona wordt vandaag uitgezonden. gister ook 1 wedstrijd gemist (niet uitgezonden) dit was Girona FC tegen Real Valladolid, morgen SD eibar en SD Huesca (niet uitgezonden) de La Liga volgen kan dus niet op ziggo...
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
rspiekman wrote:
Ik snap iets niet.. Ik heb ziggo sport totaal pakket gekocht elke maand nouja goed maar ik ben mega Spaanse competitie fan (voetbal) maar zoals vandaag celta vigo tegen espanyol (niet uitgezonden) Villarreal tegen Real sociedad (niet uitgezonden) alleen barcelona wordt vandaag uitgezonden. gister ook 1 wedstrijd gemist (niet uitgezonden) dit was Girona FC tegen Real Valladolid, morgen SD eibar en SD Huesca (niet uitgezonden) de La Liga volgen kan dus niet op ziggo...

Met zoveel wedstrijden in zoveel competities moet er nu eenmaal een selectie worden gemaakt. Het is onmogelijk om alles uit te zenden. En nu Ronaldo ook nog eens naar Juventus is vertrokken....
ricjuh

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar is Sierd?

Ik heb opeens Engels commentaar bij Ziggo Sport voetbal wedstrijden?
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
sharkbait As a tip, I don't know wich mobile provider you have, but if you have Vodafone and the vodafone billing address matches your Ziggo address, than you can get Ziggo Sport Total for free.
More info about these bonuses are here; https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
ricjuh Er is nu geen voetbal bezig, maar dat kan de volgende oorzaken hebben;
1) Er is geen NL commentator aanwezig
2) Audio instellingen staan fout; Soms kan je via 'OK op je afstandsbediening ---> Audio en beeld' de geluidssporen aanpassen.
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Boompieapp Kan ook met de uitzendrechten te maken hebben, soms mag je maar x wedstrijden tegelijk uitzenden.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
ricjuh wrote:
Waar is Sierd?

Ik heb opeens Engels commentaar bij Ziggo Sport voetbal wedstrijden?

Waarmee kijk je naar Ziggo Sport?
sharkbait

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Boompieapp wrote:
rspiekman wrote:
Ik snap iets niet.. Ik heb ziggo sport totaal pakket gekocht elke maand nouja goed maar ik ben mega Spaanse competitie fan (voetbal) maar zoals vandaag celta vigo tegen espanyol (niet uitgezonden) Villarreal tegen Real sociedad (niet uitgezonden) alleen barcelona wordt vandaag uitgezonden. gister ook 1 wedstrijd gemist (niet uitgezonden) dit was Girona FC tegen Real Valladolid, morgen SD eibar en SD Huesca (niet uitgezonden) de La Liga volgen kan dus niet op ziggo...

Met zoveel wedstrijden in zoveel competities moet er nu eenmaal een selectie worden gemaakt. Het is onmogelijk om alles uit te zenden. En nu Ronaldo ook nog eens naar Juventus is vertrokken....


I hope Ziggo will broadcast all the Juventus matches! 😄 as you can see from my avatar, I'm a Juventus italian fan and I hope to see all the matches, mostly because now Ronaldo is playing in my team!
d.smeenge

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het voetbal seizoen is begonnen.
Nu schets mijn verbazing dat ze nu Ziggo Racing en Ziggo Golf omschakelen naar voetbal.
Maar niet iedereen houd van voetbal, en als er zo veel voetbal is, dan moet Ziggo gewoon meer nood kanalen hebben als er veel voetbal is.
Maar laat dan Ziggo Racing en Ziggo Golf met rust voor de mensen die totaal niet van voetbal houden.
Het heet ook niet voor niets Ziggo Racing en Ziggo Golf.
En aangezien vanaf 1 oktober Motorsport.tv ook nog weg gaat.
Dan is het wel zo normaal als er voetbal is dat de gene die niet van voetbal houden wel naar hun sport kunnen kijken zo als Ziggo Golf en Ziggo Racing, daar betaal je tenslotte voor.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic