1
Vraag
2
Reacties
Michiel60

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nog maar 4 zenders op Loewe TV met CImodule

Had ik een paar maanden geleden te maken dat een paar zenders (NPO1,2,3) wegvielen (nergens een oplossing hievoor weten te vinden ook niet via deze mooie community), vanaf deze week is het nog gekker op mijn Loewe TV met DVB-C tuner en CI-module (Irdeto).

Van de reeds geinstalleerde zenders (RTL, SBS etc) is nu het beeld weggevallen maar get geluid nog wel hoorbaar, en als ik de zenders opnieuw installeer dan vind ik er slechts een 4-tal regionale zenders en het testbeeld...RTV Soest, Spakenburg Gooi

reset gedaan van de Smartcard, zenders opgehaald met de in mijn ogen juiste waardes Frequentie 474,0; netwerkid 5555, modulatie 64; symboolsnelheid 6875.

 

iemand een oplossing ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jenson

Level 10
  • 440Posts
  • 35Oplossingen
  • 169Likes

Loewe XELOS A32 DR+

Het lijkt erop dat dit toestel geen mpeg-4 kan ontvangen, net als de Samsung DCB-B270R.

Wie kan dat bevestigen?

 

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/verouderde-mediabox-Samsung-DCB-B270R-Binnenkort-geen-beeld-m...

Alleen nog in mpeg-2:

997: Testbeeld en enkele lokale zenders.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de zenders opnieuw opgehaald met de CI+ module eruit?

(Dat is de juiste installatie wijze.)

 

Heb je ook al de zenders opnieuw opgehaald met de TV aan in Mijn Ziggo?

Klik onder de smartcard in Mijn Ziggo en op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.

 

Geen resultaat?

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox TV op aangesloten zit?

jenson

Level 10
  • 440Posts
  • 35Oplossingen
  • 169Likes

Loewe XELOS A32 DR+

Het lijkt erop dat dit toestel geen mpeg-4 kan ontvangen, net als de Samsung DCB-B270R.

Wie kan dat bevestigen?

 

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/verouderde-mediabox-Samsung-DCB-B270R-Binnenkort-geen-beeld-m...

Alleen nog in mpeg-2:

997: Testbeeld en enkele lokale zenders.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Denk dat je helemaal gelijk hebt Jenson. Model uit 2007, tand des (technologie)tijds niet doorstaan 🙂

Michiel60
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

tips opgevolgd maar maakt geen enkel verschil: zonder CImodule, button zenderaanbod ophalen op MijnZiggo. Gene verschil. Gelukkig heb ik nog een andere TV waar ik wel TV kan kijken, op de logeerkamer biedt Ziggo vooralsnog alleen geluid van wat tv zenders aan..

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic