1
Vraag
2
Reacties
MarBro

Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

(Nog)Teletekst op Ziggo Next Mini

Vraag: op termijn komt Teletekst nog beschikbaar op Ziggo Mini schrijft Ziggo op eigen website ( dank hiervoor) . Mijn vraag; wat wordt bedoeld met ' op termijn?' Is er een datum beschikbaar vanaf wanneer het rop zit?

Zelf vind ik zo'n teletekstoptie handig. Niet eens zo zeer voor ondertiteling, want dat kan met meegeleverde afstandbediening van  ziggo aanklikken. Maar in mijn vorige setting ben ik gewend om teletekst zo te bekijken. Het gaat sneller, tablet hoef ik niet op te starten etc,..altijd snel kunnen kijken, ook op teletekst van regionale omroepen met feitjes en weetjes vwb wegwerkzaamheden die dagen vantevoren worden aangegeven. Graag snel teletekst optie op Ziggo Mini

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple

Level 16
  • 1823Posts
  • 185Oplossingen
  • 735Likes

Er is nog geen datum bekend. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pineapple

Level 16
  • 1823Posts
  • 185Oplossingen
  • 735Likes

Er is nog geen datum bekend. 

MarBro
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Krijg ik van Ziggo een mailtje in mijn Ziggo mail wanneer teletekst optie mogelijk is? ( en natuurlijk al die andere Ziggo Mini gebruikers) 

Pineapple

Level 16
  • 1823Posts
  • 185Oplossingen
  • 735Likes

Persoonlijk hoop ik het van wel. Maar het zal hoe dan ook hier en op de website kenbaar worden gemaakt. Ben zelf ook zeer benieuwd wanneer het zover is. Dus houd ik de website in de gaten 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic