1
Vraag
2
Reageer en help mee
bschuit

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

No Problemo 2 ;)

Sorry m,n eerste topic 'mislukte'

Gister,16-5 Mediabox next ontvangen... Installatie totaal foutloos ,probleemloos.. Ik moest dit even kwijt na ook wel wat verhalen gelezen te hebben van storingen ,foutcodes etc etc... Zonder moeite, zelfs geen netwerk opnieuw instellen of kastje resetten , ook de iphone en ipad app hadden na een uurtje de XL al vervangen voor de stb-arris zonder dat ik ook maar iets heb moeten instellen of veranderen … Vanochtend zelfde verhaal op de PC, stond ook netjes de Arris vermeld...
Opnemen doe ik niet of nauwelijks , radio-luisteren doe ik analoog of via de Echo-dot dus ik verwacht verdere totaal geen problemen... Mijn grootste probleem met de XL box was toch het rottige ventilatortje en het absurde stroomverbruik, met de Next dus nu al heel erg blij , stil en minimaal stroomverbruik... Niet te vergeten mn tv nu automatische op een hogere resolutie schakelt , of was het songfestival soms een echte 4K uitzending???
Minpuntjes???? We zijn Nederlanders he, 🙂 Zware afstandbediening glipt bijna uit mn handen, erg he? 🙂 (Nog) geen retour doos of adres.. Ze kunnen dat retouradres ook wel even mailen,heb mn oude XL doos nog,,, en ondertussen ingepakt....
9 Reacties 9
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Prijs jezelf gelukkig. Dan ben je een van de weinigen die niet op een of andere manier door de storing is getroffen.
Dan kan nu het grote genieten gaan beginnen.
Veel plezier.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Blij dat je tevreden bent met de Next.

In het boekje van de Next zitten stickers met breekbaar en een antwoordnummer, daarmee kan je de oude Media Box XL terugsturen.

Songfestival was niet 4K, die uitzendingen zijn er nog niet, alleen kanaal 205 Love Nature.
bschuit
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dave- wrote:
Blij dat je tevreden bent met de Next.

In het boekje van de Next zitten stickers met breekbaar en een antwoordnummer, daarmee kan je de oude Media Box XL terugsturen.

Songfestival was niet 4K, die uitzendingen zijn er nog niet, alleen kanaal 205 Love Nature.


Oh kijk, dan heb ik toch wat te zeuren..:grin:. Drie boekjes maar géén stickers of antwoordnr
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Oke, en in die boekjes zit niks in een pagina gesloten.

Wacht even de moderator af die kan alsnog een retour regelen of neem even contact op met de Ziggo Klantenservice
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dan sluit ik me bij die zeurpiet aan. Ikke heb ook geen stickies gehad.:sweat_smile:
En geen activatie!!
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Niet te vergeten mn tv nu automatische op een hogere resolutie schakelt ,


Een 4k-TV laat altijd een 4k beeld zien. Er is geen schakeling van de ene naar een andere resolutie.
Bv een 1080 HD bron wordt opgeschaald naar 4k.
Alleen een 4k bron is 1 op 1 geschikt voor een 4k TV. Daar zijn er nog niet veel van.
Voor de mooiste 4k heb je een Blueray speler nodig met disks waarop echte 4k content staat.

of was het songfestival soms een echte 4K uitzending???


Live 4k TV zenders op de coax-kabel zijn er niet & komen ook niet resp misschien een paar. Er is geen ruimte voor, naast het SD en HD aanbod dat moet blijven bestaan.
Evt 4k-bronnen zijn streams over het Internet die via de netwerkverbinding bij de Next terecht komen. Die zijn van aanmerkelijk lagere kwaliteit dan wat je op een Blueray disk kunt aantreffen.

Conclusie: je bent tevreven over het beeld dat vanaf de Next komt. Dat is mooi.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
KBX458 wrote:
Dan sluit ik me bij die zeurpiet aan. Ikke heb ook geen stickies gehad.:sweat_smile:

En geen activatie!!

Ik las net in een topic dat de Retourdozen na 31 mei komen met de stickers.
jethea

Level 1
  • 871Posts
  • 6Oplossingen
  • 88Likes
bschuit wrote:
Sorry m,n eerste topic 'mislukte'

Gister,16-5 Mediabox next ontvangen... Installatie totaal foutloos ,probleemloos.. Ik moest dit even kwijt na ook wel wat verhalen gelezen te hebben van storingen ,foutcodes etc etc... Zonder moeite, zelfs geen netwerk opnieuw instellen of kastje resetten , ook de iphone en ipad app hadden na een uurtje de XL al vervangen voor de stb-arris zonder dat ik ook maar iets heb moeten instellen of veranderen … Vanochtend zelfde verhaal op de PC, stond ook netjes de Arris vermeld...
Opnemen doe ik niet of nauwelijks , radio-luisteren doe ik analoog of via de Echo-dot dus ik verwacht verdere totaal geen problemen... Mijn grootste probleem met de XL box was toch het rottige ventilatortje en het absurde stroomverbruik, met de Next dus nu al heel erg blij , stil en minimaal stroomverbruik... Niet te vergeten mn tv nu automatische op een hogere resolutie schakelt , of was het songfestival soms een echte 4K uitzending???
Minpuntjes???? We zijn Nederlanders he, 🙂 Zware afstandbediening glipt bijna uit mn handen, erg he? 🙂 (Nog) geen retour doos of adres.. Ze kunnen dat retouradres ook wel even mailen,heb mn oude XL doos nog,,, en ondertussen ingepakt....

Hier het zelfde hoor gisteren, ook bij mij ging het aansluiten van de Next zonder problemen en storingen.
super mooi ding......?
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi bschuit, welkom hier!

Tof dat je je bevindingen deelt op de Community, we lezen natuurlijk graag wat iedereen ervan vindt. Wat betreft het retouradres, je mag je apparatuur terugsturen naar onderstaand adres.

XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic