1
Vraag
2
Reacties
Rick80

Level 4
  • 28Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

Nieuwe versie Connect box oranje lampje

Ik heb de nieuwe versie van de Connect box. Als het knopje aan de voorkant blauw is dan is hij aan en wit dat is hij in stand-by. Nu heb ik een aantal keer gehad dat hij oranje brandt. Weet iemand wat dit betekent? Als ik hem dan opstart dan duurt dit veel langer dan normaal. Hij staat ingesteld op "snel opstarten" en bij diagnostiek geeft hij aan, signaal goed en internetsnelheid uitstekend.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63121Posts
  • 4364Oplossingen
  • 16634Likes

Oranje is ophalen van updates of gegevens voor de gids en de verbinding met de cloud, maar dat zou je maar zelden moeten zien.

Dit is een vreemd verschijnsel.

2 mogelijke oplossingen:

De next 30 seconden van de stroom.

Geen resultaat, de fabrieksinstellingen.

Geen resultaat, laat het hier weten, dan kan Ziggo de nodige adviezen geven, dan wel de nodige actie ondernemen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63121Posts
  • 4364Oplossingen
  • 16634Likes

Oranje is ophalen van updates of gegevens voor de gids en de verbinding met de cloud, maar dat zou je maar zelden moeten zien.

Dit is een vreemd verschijnsel.

2 mogelijke oplossingen:

De next 30 seconden van de stroom.

Geen resultaat, de fabrieksinstellingen.

Geen resultaat, laat het hier weten, dan kan Ziggo de nodige adviezen geven, dan wel de nodige actie ondernemen.

Rick80
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

Bedankt. Ik ga het proberen en kijk het de komende tijd aan.

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63121Posts
  • 4364Oplossingen
  • 16634Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3188Posts
  • 572Oplossingen
  • 742Likes

Goedemiddag @Rick80, fijn dat er al goede antwoorden in dit topic staan. Heb je de 2 mogelijke oplossingen al kunnen testen?

Rick80
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

Ja zeker, het lijkt opgelost.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic