Vraag
Reacties
Aankondigingen
Baukje
Level 1

Nieuwe tv, pasje achterin tv

hallo,

Onlangs een nieuwe tv aangeschaft. Op de installatiewijzer staat aangegeven dat er een pasje achter in de tv moet. Waar komt dit pasje vandaan? Komt dit uit de mediabox? Hoeven we deze niet meer te gebruiken? (humax 5200).

0 Kudos
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Jan F.
Level 20

Welke tv heeft u aangeschaft? Lees de installatieinstructies nog eens door. Als u een mediabox heeft en geen ci module gebruikt hoeft er geen pasje in de tv.

0 Kudos
Baukje
Level 1
Topicstarter

Bedankt voor de reactie.

Ik ben écht een leek… maar ik weet niet wat een ci module is. Er staan alleen plaatjes bij de installatie, geen tekst, hij wijst aan er een pasje in te doen. Maar misschien dus overbodig?

Sony xh8599

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Gewoon de Humax gebruiken. Over de module staat zeker in de installatie wijzer van de TV?

De Humax 5200C Verbinden via de HDMI de goede bron opzoeken op de TV meer zou niet nodig moeten zijn.

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
Baukje wrote:

Bedankt voor de reactie.

Ik ben écht een leek… maar ik weet niet wat een ci module is. Er staan alleen plaatjes bij de installatie, geen tekst, hij wijst aan er een pasje in te doen. Maar misschien dus overbodig?

Sony xh8599

zou je daar eens een foto van kunnen maken

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hoi @Baukje en welkom hier op onze Community! 

Als er ineens staat aangegeven in de handleiding dat er een pasje in de tv moet waar je nog nooit van hebt gehoord dan snap ik dat je je afvraagt waar je deze vandaan moet toveren. 

Je hebt een aantal mogelijkheden om digitaal tv te kijken, 2 daarvan zijn een CI+ Module of een Mediabox. Je hebt een Humax Mediabox dus je hoeft je geen zorgen te maken over een CI+ Module. Je kunt de Humax aansluiten zoals je gewend bent, als je daar hulp bij nodig hebt check dan deze pagina

We horen graag van jou of het intussen is gelukt! Loop je nog ergens tegenaan, laat het dan weten. 

0 Kudos