hallo,
Onlangs een nieuwe tv aangeschaft. Op de installatiewijzer staat aangegeven dat er een pasje achter in de tv moet. Waar komt dit pasje vandaan? Komt dit uit de mediabox? Hoeven we deze niet meer te gebruiken? (humax 5200).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke tv heeft u aangeschaft? Lees de installatieinstructies nog eens door. Als u een mediabox heeft en geen ci module gebruikt hoeft er geen pasje in de tv.
Bedankt voor de reactie.
Ik ben écht een leek… maar ik weet niet wat een ci module is. Er staan alleen plaatjes bij de installatie, geen tekst, hij wijst aan er een pasje in te doen. Maar misschien dus overbodig?
Sony xh8599
Gewoon de Humax gebruiken. Over de module staat zeker in de installatie wijzer van de TV?
De Humax 5200C Verbinden via de HDMI de goede bron opzoeken op de TV meer zou niet nodig moeten zijn.
Baukje wrote:Bedankt voor de reactie.
Ik ben écht een leek… maar ik weet niet wat een ci module is. Er staan alleen plaatjes bij de installatie, geen tekst, hij wijst aan er een pasje in te doen. Maar misschien dus overbodig?
Sony xh8599
zou je daar eens een foto van kunnen maken
Hoi @Baukje en welkom hier op onze Community!
Als er ineens staat aangegeven in de handleiding dat er een pasje in de tv moet waar je nog nooit van hebt gehoord dan snap ik dat je je afvraagt waar je deze vandaan moet toveren.
Je hebt een aantal mogelijkheden om digitaal tv te kijken, 2 daarvan zijn een CI+ Module of een Mediabox. Je hebt een Humax Mediabox dus je hoeft je geen zorgen te maken over een CI+ Module. Je kunt de Humax aansluiten zoals je gewend bent, als je daar hulp bij nodig hebt check dan deze pagina.
We horen graag van jou of het intussen is gelukt! Loop je nog ergens tegenaan, laat het dan weten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.