Vraag
Reacties
Oplossing
Peter vd H
Level 1

Nieuwe tv / oude smartcard ?

Hoi,

Ik ben van plan een LG oled 4234La 2023 TV aan te schaffen.

In mijn huidige tv ( Phillips ) gebruik ik  Smit module CI+ met een Ziggo ir.deto smartcard.

Deze is al wat jaartjes oud maar werkt prima.

Kan ik deze module en smartcard ook in mijn nieuwe tv gebruiken ? 

Of moet ik een nieuwe hebben? En zo ja hoe komik daar dan aan.

Vr. grt. Peter.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De nieuwe TV vereist een CI+ 1.3 CAM (module). Als jouw huidige module alleen voor CI+ 1.2 geschikt is, dan kun je deze niet meer gebruiken in de nieuwe TV. Je dient dan een nieuwe module (voorbeeld) aan te schaffen (de huidige smartcard kun je blijven gebruiken) of een nieuwe module + smartcard te huren bij Ziggo.

De modules van @SMiT met aanduiding 'SECURE PLUS' op het label zijn alleen voor CI+ 1.2 geschikt. De modules met aanduiding 'Interactieve Module' zijn wel voor CI+ 1.3 geschikt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De nieuwe TV vereist een CI+ 1.3 CAM (module). Als jouw huidige module alleen voor CI+ 1.2 geschikt is, dan kun je deze niet meer gebruiken in de nieuwe TV. Je dient dan een nieuwe module (voorbeeld) aan te schaffen (de huidige smartcard kun je blijven gebruiken) of een nieuwe module + smartcard te huren bij Ziggo.

De modules van @SMiT met aanduiding 'SECURE PLUS' op het label zijn alleen voor CI+ 1.2 geschikt. De modules met aanduiding 'Interactieve Module' zijn wel voor CI+ 1.3 geschikt.

Karel.
Level 17

Probeer je huidige module eerst uit als je de TV hebt aangeschaft voordat je een nieuwe module aanschaft.

Hier nog een voorbeeld van een Smit CI+ 1.3 module https://www.astrasat.nl/smit-cimodule.html (20 euro goedkoper dan de Quantis module). Heb die laatst nog aangeschaft om dat de Quantis niet interactief wilde werken in mijn Sony TV.

0 Kudos
Peter vd H
Level 1
Topicstarter

Hartelijk dank . Is duidelijk. Er moet een andere module komen.

0 Kudos