Raze88

Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Nieuwe next Mini

Op Tweakers kom ik een artikel tegen waarbij er een nieuwe Next mini zichtbaar is welke geen coax nodig heeft. Hier ben ik erg nieuwsgierig na gezien ik graag van de coax af wil. IS hier al wat meer over bekend of is er een mogelijkheid deze te testen?

Tweakers artikel 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1031Posts
  • 186Oplossingen
  • 344Likes

Hier aanvragen heeft geen zin. Zie Steefs geposte topic om je aan te melden voor producttesten.

Bekijk in context

Uitgelicht
Steefb
Expert
Expert
  • 10467Reacties
  • 1948Oplossingen
  • 3390Likes

18 Reacties 18
wewanl

Liefhebber
  • 439Posts
  • 1Oplossingen
  • 94Likes

Ik zou ook graag deze Next mini willen testen

Steefb
Expert
Expert
  • 10467Posts
  • 1948Oplossingen
  • 3390Likes

Ferdy Bossy

Gedreven Raadgever
  • 202Posts
  • 5Oplossingen
  • 33Likes

Coax is achterhaalde geschiedenis.

wewanl

Liefhebber
  • 439Posts
  • 1Oplossingen
  • 94Likes

Ik denk dat Ziggo zich voorbereid op FTTH.

Ferdy Bossy

Gedreven Raadgever
  • 202Posts
  • 5Oplossingen
  • 33Likes

Dat wordt gewoon de standaard

Jocola

Raadgever
  • 170Posts
  • 4Oplossingen
  • 118Likes

Ik stel mezelf graag bereid deze te testen. Ik ben gepensioneerd en heb dus tijd ten over 😉

efok
Expert
Expert
  • 3283Posts
  • 179Oplossingen
  • 1101Likes

Ik wil hem ook wel testen. Ik heb mij in het verleden wel eens aangemld om producten te testen, maar nooit iets van vernomen. Maar als ik van de mediabox XL af kan.....

Pasi
Expert
Expert
  • 4529Posts
  • 266Oplossingen
  • 1779Likes

Hebt u een geheimhouding/NDA ondertekend? Zo ja, dan mag u niets vertellen/melden. Ziggo kan hier uw naam tenslotte zo achterhalen en dus ook makkelijk een eventuele boete opleggen.

[aangepast door moderator]

Pasi
Expert
Expert
  • 4529Posts
  • 266Oplossingen
  • 1779Likes

Ook ik wil 'm natuurlijk wel testen.

Ik heb altijd Humax'en gehad en gebruik nu een CI+ module. Misschien is deze Ziggo box dan ( eindelijk ) wel wat voor mij ?

2fast4ya

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zou ook heel graag de Next Mini willen testen, maar helaas nog geen mail gehad om hiervoor aan te melden. Ben wel als tester aangemeld.

Patje01

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Als de mogelijkheid er nog is, zou ik de Next Mini graag mee willen testen 🙂 . Ik heb helaas geen mail gehad, maar ben wel als tester aangemeld. 

jankr

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan ik me aanmelden voor tester.

AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1031Posts
  • 186Oplossingen
  • 344Likes

Hier aanvragen heeft geen zin. Zie Steefs geposte topic om je aan te melden voor producttesten.

Bekijk in context

Pasi
Expert
Expert
  • 4529Posts
  • 266Oplossingen
  • 1779Likes

Gisteren is dit draadje gemaakt en vandaag al door een Ziggo mod 'als beantwoord' aangemerkt.

Ik vind het toch verbazend, dat dit soort draadjes zo snel door Ziggo als 'Opgelost' worden aangegeven. Blijkbaar wil men niet, dat over dit onderwerp wordt gediscussieerd en wordt daarom zo snel mogelijk het draad als opgelost aangemerkt. Misschien hopende dat zo minder 'volk' dit draadje leest.

bloemen64
Super Expert
Super Expert
  • 3970Posts
  • 118Oplossingen
  • 2059Likes

@Pasi dit zal meer gaan over de vragen om tester te worden. Dat is beantwoord maar was niet echt de vraag. Als er niet meer gediscussieerd mag worden dan was dit topic wel op slot gezet.

Een "tester" heeft een NDA getekend en mag daarom niets over de test of het te testen apparaat melden buiten de besloten forum groep. En dat gebeurde wel. Daarom zal de tekst weggehaald zijn of aangepast.

Pasi
Expert
Expert
  • 4529Posts
  • 266Oplossingen
  • 1779Likes

@bloemen64  schreef:

...Een "tester" heeft een NDA getekend en mag daarom niets over de test of het te testen apparaat melden buiten de besloten forum groep. En dat gebeurde wel. Daarom zal de tekst weggehaald zijn of aangepast.

Ik weet het, zie dit draadje.

Fopske65

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

mag nu hier deze groep over de test van next mini neer zetten....ik doe dit voor het eerst

wil graag aan de regels houden

Steefb
Expert
Expert
  • 10467Posts
  • 1948Oplossingen
  • 3390Likes

@Fopske65 Dit is het openbare gedeelte. Hier mag je niets over next mini plaatsen.

Uitgelicht topic