1
Vraag
2
Reacties
roland-melanie

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nieuwe mediabox xl wifi aan

Waar kan ik mijn wifi aanzetten na installatie nieuwe mefiabox xl

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je een netwerkkabel tussen het modem en de Mediabox XL?

Zo ja, haal die ertussenuit en haal het modem en de Mediabox XL 30 seconden van de stroom voor een verse netwerk start.

De Mediabox XL heeft een eigen modem voor alles behalve live kijken.

Een modem en een Mediabox XL die met elkaar verbonden zijn, gaan elkaar in de weg zitten.

 

Zo nee of geen oplossing.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Bekijk in context

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@roland-melanie  Bij die melding zou ik zeggen dat het bij de interne modem misgaat als het om de Mediabox XL gaat. Deze heeft een intern modem. Deze doet dat over de coax kabel. Op welke manier is de Mediabox XL aangesloten op de antenne aansluiting en wat zit er tussen de mediabox XL en het aansluitpunt waar ziggo de woning binnen komt (het AOP)

Bekijk in context

8 Reacties 8
roland-melanie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik krijg elke x de melding dat mediabox niet met wifi verbonden is

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je ook een apart modem?

Of is je Mediabox XL ook je modem?

roland-melanie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb n aparte modem

roland-melanie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

20220522_220546.jpg

 deze melding krijg ik heel de tijd

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je een netwerkkabel tussen het modem en de Mediabox XL?

Zo ja, haal die ertussenuit en haal het modem en de Mediabox XL 30 seconden van de stroom voor een verse netwerk start.

De Mediabox XL heeft een eigen modem voor alles behalve live kijken.

Een modem en een Mediabox XL die met elkaar verbonden zijn, gaan elkaar in de weg zitten.

 

Zo nee of geen oplossing.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@roland-melanie  Bij die melding zou ik zeggen dat het bij de interne modem misgaat als het om de Mediabox XL gaat. Deze heeft een intern modem. Deze doet dat over de coax kabel. Op welke manier is de Mediabox XL aangesloten op de antenne aansluiting en wat zit er tussen de mediabox XL en het aansluitpunt waar ziggo de woning binnen komt (het AOP)

roland-melanie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het lag idd aan de splitter... we waren de bijgeleverde nieuwe splitter er tussen vergeten te plaatsen... zojuist gedaan en alles functioneerd zoals het zou moeten... dank je wel voor uw reactie... die heeft erg geholpen

roland-melanie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het lag idd aan de splitter. we waren de bijgeleverde nieuwe splitter er tussen vergeten te plaatsen. zojuist gedaan en alles functioneerd zoals het zou moeten. dank je wel voor uw reactie die heeft erg geholpen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic