1
Vraag
2
Reacties
Joseverbiezen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe mediabox aangevraagd, geen diensten meer

Onze mediabox heeft het gisteravond begeven.

Gaat niet meer aan, doet niks meer. Net gebeld om een nieuwe mediabox te krijgen, de mevrouw aan de lijn gaf aan dat de Next goed zou zijn, met dezelfde functies als de Horizon. Oké top! Nu is het alleen zo dat deze pas 23 augustus geleverd zal worden! Dat vind ik echt lang duren! Waarom niet vandaag versturen zodat deze morgen binnen is. We hebben nu helemaal niks, geen TV, internet of bellen! Via ZiggoGo kan ik niet streamen naar mijn TV, want.... Geen wifi! Nu krijg ik deze mail binnen:

 

Probeer het modem gelijk uit
Sluit het nieuwe modem meteen aan, want het werkt direct en installatie is makkelijk. Natuurlijk is het tijdens het installeren fijn om zeker te zijn van de stappen die u zet. Daarom vindt u op ziggo.nl/installeren onze handige stappenplannen.

De nieuwe mediabox komt na een week
Nadat het nieuwe modem werkt, sturen we de nieuwe mediabox. Daar zit maximaal een week tussen. Sluit u het modem snel aan, dan regelen wij snel de verzending van de mediabox. Heeft u het nieuwe modem 14 dagen? Dan kunt u niet meer internetten en/of bellen via de oude mediabox.

 

Wat nu een nieuw modem? Ik heb nu alles in 1. Na een week pas de nieuwe mediabox??? Dan ben ik dus 2 weken verder! Ik snap het allemaal niet hoor! En de mevrouw aan de lijn kon ik ook niet echt wijs uit komen!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @Joseverbiezen

 

Welkom hier op de Ziggo Community!

Wat jammer dat je na aanleiding van het telefonische gesprek het gevoel hebt dat je niet bent geholpen.

De situatie is als volgt, je hebt nu al je diensten op 1 box, de Mediabox XL.

Wanneer deze defect is, moet alles worden overgezet naar nieuwe apparatuur. In jouw situatie betekent het een nieuw modem + de Next Mediabox.

Hiervoor is het belangrijk dat we eerst alle technische data van Internet + Telefonie overzetten naar het nieuwe modem, deze ontvang je binnen 3 werkdagen.

Voor de TV gaan we de box omruilen, ipv de XL box krijg je nu de Next. Dat zal zeker geen 2 weken duren, hooguit 1/2 dagen langer. Nadat je het modem hebt aangesloten, werkt Internet + Telefonie weer via het modem. Daarna is het voor TV noodzakelijk de nieuwe Next box te installeren.

Niet het antwoord waar je op had gehoopt, dat snap ik. Maar sneller dan dit kunnen we helaas niet.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @Joseverbiezen

 

Welkom hier op de Ziggo Community!

Wat jammer dat je na aanleiding van het telefonische gesprek het gevoel hebt dat je niet bent geholpen.

De situatie is als volgt, je hebt nu al je diensten op 1 box, de Mediabox XL.

Wanneer deze defect is, moet alles worden overgezet naar nieuwe apparatuur. In jouw situatie betekent het een nieuw modem + de Next Mediabox.

Hiervoor is het belangrijk dat we eerst alle technische data van Internet + Telefonie overzetten naar het nieuwe modem, deze ontvang je binnen 3 werkdagen.

Voor de TV gaan we de box omruilen, ipv de XL box krijg je nu de Next. Dat zal zeker geen 2 weken duren, hooguit 1/2 dagen langer. Nadat je het modem hebt aangesloten, werkt Internet + Telefonie weer via het modem. Daarna is het voor TV noodzakelijk de nieuwe Next box te installeren.

Niet het antwoord waar je op had gehoopt, dat snap ik. Maar sneller dan dit kunnen we helaas niet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic