Goedemorgen @Joseverbiezen
Welkom hier op de Ziggo Community!
Wat jammer dat je na aanleiding van het telefonische gesprek het gevoel hebt dat je niet bent geholpen.
De situatie is als volgt, je hebt nu al je diensten op 1 box, de Mediabox XL.
Wanneer deze defect is, moet alles worden overgezet naar nieuwe apparatuur. In jouw situatie betekent het een nieuw modem + de Next Mediabox.
Hiervoor is het belangrijk dat we eerst alle technische data van Internet + Telefonie overzetten naar het nieuwe modem, deze ontvang je binnen 3 werkdagen.
Voor de TV gaan we de box omruilen, ipv de XL box krijg je nu de Next. Dat zal zeker geen 2 weken duren, hooguit 1/2 dagen langer. Nadat je het modem hebt aangesloten, werkt Internet + Telefonie weer via het modem. Daarna is het voor TV noodzakelijk de nieuwe Next box te installeren.
Niet het antwoord waar je op had gehoopt, dat snap ik. Maar sneller dan dit kunnen we helaas niet.