Sinds 02-02-2021 een nieuwe mediabox XL gekregen , de oude maakte veel herrie dus die is retour naar Ziggo. Alleen tijdens het installeren blijft die hangen op foutcode 1090 meerdere malen er zit ook een nieuwe coaxkabel tussen geleverd door Ziggo. Probleem is nu dat ik geen tv heb al drie dagen, inmiddels al Ziggo aan de lijn gehad de activatie bleef hangen bij Ziggo zou binnen 24 uur moeten werken. Helaas ook na 24 uur geen installatie wederom weer gebeld er is nu een call aangemaakt naar een speciaal team, en een afspraak is gepland voor een monteur op zaterdag 13 februari 2021. Pffffffffffff dan zijn we wel anderhalve week verder, plus ik heb de nieuwe maand al betaald a € 70,00 ben hier niet blij mee. Al met al ik wordt hier zo moe van dit brengt mij weer op het moment om er over na te denken naar een andere provider over te stappen, wat ik al eens eerder wilde doen. Toch te belachelijk voor woorden dat je anderhalve week moet wachten voor er misschien dan iets wordt opgelost, en dan heb ik misschien nog geen beeld over anderhalve week als ik hier op het forum de topics lees over deze foutcode. Ik zou zeggen doe hier eens iets actiefs mee en zeker voor trouwe klanten ik zit al ruim 30 jaar bij jullie te triest dit bahhhhh bahhh ughhhhhh.
Groeten van een geïrriteerde klant
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probleem is eindelijk opgelost op 13-02-2021,
Aansluitunit waar de coax binnenkomt van Ziggo was verouderd en kon de nieuwe Mediabox niet aan
De Mediabox zelf was wel een nieuwe maar met oude software
De monteur heeft via een achterdeur in de Mediabox eindelijk de nieuwe software er op weten te zetten
Totale duur van dit bezoek van de monteur bijna twee uur hij was er ook niet blij mee dat Ziggo een nieuw jasje heeft gestuurd maar met een oud lichaam.
Probleem is opgelost denk dat Ziggo voortaan beter moet nadenken voor ze wat sturen en een compleet pakket moeten sturen naar de klant.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Probleem is eindelijk opgelost op 13-02-2021,
Aansluitunit waar de coax binnenkomt van Ziggo was verouderd en kon de nieuwe Mediabox niet aan
De Mediabox zelf was wel een nieuwe maar met oude software
De monteur heeft via een achterdeur in de Mediabox eindelijk de nieuwe software er op weten te zetten
Totale duur van dit bezoek van de monteur bijna twee uur hij was er ook niet blij mee dat Ziggo een nieuw jasje heeft gestuurd maar met een oud lichaam.
Probleem is opgelost denk dat Ziggo voortaan beter moet nadenken voor ze wat sturen en een compleet pakket moeten sturen naar de klant.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.