1
Vraag
2
Reacties
S-Te-Fan

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe kleine afstandsbediening Next werkt niet goed met Canton Sound Sounddeck 100

Wie o wie kan mij helpen?

 

Ik heb een nieuwe next ontvangen met een afstandsbediening die kleiner is dan mijn vorige next met afstandsbediening. De grotere afstandsbediening kon ik perfect koppelen aan de Canton Sounddeck 100. Ik koos de optie "test wat toetsen" in het "koppel je afstandsbediening menu" en drukte bijvoorbeeld volume omhoog en omlaag op de Canton Sounddeck 100 en het werkte perfect. Bij de mini afstandsbediening doe ik exact hetzelfde, echter nu werkt alleen alleen de volume omhoog zetten en niet omlaag, dan gebeurd er niets.

Next al twee keer teruggezet naar fabrieksinstellingen, batterijen uit afstandsbediening, echter tot heden geen oplossing 😞

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
S-Te-Fan
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Alles tig keer geprobeerd, echter helaas zonder het gewenste resultaat. Het is niet in te regelen via de Ziggo Next decoder. Uiteindelijk via de ouderwetse IRL (infrarood) manier de Ziggo AB ingeleerd op de Canton Sounddeck. Het werkt nu eindelijk 😃

Bekijk in context

2 Reacties 2
Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

in instellingen kun je de ab koppelen aan een audiosysteem, voer hier het modelnr van de sounddeck (meestal zit er een sticker op het apparaat met het volledige model nummer) zelf in en kijk of dat werkt

S-Te-Fan
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Alles tig keer geprobeerd, echter helaas zonder het gewenste resultaat. Het is niet in te regelen via de Ziggo Next decoder. Uiteindelijk via de ouderwetse IRL (infrarood) manier de Ziggo AB ingeleerd op de Canton Sounddeck. Het werkt nu eindelijk 😃

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic