Heb zojuist een nieuwe chromecast met afstandbediening geinstalleerd op mijn samsung tv. Ziggo go app geinstalleerd op de chromecast en ingelogd. Nu zegt hij dat ik niet het juiste abonnement hiervoor heb. Wat nu te doen? Heb de helpdesk al gesproken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik verdenk toch echt het account. Ben je in de gelegenheid in te loggen met het account van een ander Ziggo abonnee? Misschien van vrienden of familie.
Je bent niet de enige die dit probleem heeft als je de Ziggo Go categorie bekijkt in de community. Als het met een ander account wel werkt heb je keihard aangetoond dat het een account issue is en ligt de bal echt bij Ziggo.
Heb alles even een gereset geven en opnieuw opgestart. En met een account van een ander ingelogd. En daarna opnieuw ingelogd met mijn eigen account. En het is gelukt! Bedankt voor alle support!!!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Werkt Ziggo Go wel op je telefoon of ander apparaat?
Draai zelf ook met de Chromecast met Google TV op 1 van mijn TV's en dat werkt als een tierelier.
Ja, op mijn mobiel en ipad werkt het prima. Ik wil ook niet streamen maar gewoon de app gebruiken dat scheelt weer snelheid.
Snap dat je niet wilt casten, daarom gebruik ik ook de chromecast met afstandsbediening.
Ik denk dat een moderator even moet kijken of alles goed staat bij je account.
@Celie11 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Ok, bedankt.
@Celie11 wat is de exacte melding en is Ziggo ook de internet leverancier?
Aangezien de app op de andere toestellen wel goed werken verwacht ik eerlijk gezegd niet dat het een account probleem is.
Hi @Celie11
Je zou denken dat het niet uitmaakt of je de app op Chromecast app of op een ander apparaat gebruikt. Er is dan inderdaad ook niks mis in het account gelukkig 😄
Je kunt wel inloggen in de app maar krijgt bij het zien van de content de melding dat je geen geschikt abonnement hebt? Is dit bij alle content? Zowel Live TV als programma's terugkijken? 🙂
juiste rechten ontbreken. Je hebt een abonnement nodig. Ziggo is ook mijn internet leverancier.
@Celie11 Heb je de vragen van Madelon van Ziggo gezien?
"Je kunt wel inloggen in de app maar krijgt bij het zien van de content de melding dat je geen geschikt abonnement hebt? Is dit bij alle content? Zowel Live TV als programma's terugkijken?"
Het enige wat lukt is een trailer kijken.
En je weet zeker dat je chromecast met het juiste netwerk verbonden is, namelijk een Wifi netwerk dat hangt aan een Ziggo verbinding? Anders vindt de app het niet zo leuk.
Ja, er is alleen nog een verschil in de snelheid.
Hoe is je snelheidstest in de Ziggo Go app? Daar zit een stukje diagnose in.
Bij mij is de snelheid ook niet top maar nog altijd 40Mbit op de slaapkamer. Ruim voldoende om 4K content te streamen.
Ik kan moeilijk geloven dat snelheid hier de boosdoener is.
Snelheid is ook goed. De ene is 80mb en de ander 300mb. Er zit wel nog een kastje tussen (me/ash). Weet niet goed de naam. Maar daar heb geen last mee op de iphone of ipad.
Ik verdenk toch echt het account. Ben je in de gelegenheid in te loggen met het account van een ander Ziggo abonnee? Misschien van vrienden of familie.
Je bent niet de enige die dit probleem heeft als je de Ziggo Go categorie bekijkt in de community. Als het met een ander account wel werkt heb je keihard aangetoond dat het een account issue is en ligt de bal echt bij Ziggo.
Het is uiteraard niet uit te sluiten dat het account gerelateerd is, dan zou de app op mobiel en ipad hetzelfde probleem moeten geven, althans zo kijk ik er tegen aan.
Heb alles even een gereset geven en opnieuw opgestart. En met een account van een ander ingelogd. En daarna opnieuw ingelogd met mijn eigen account. En het is gelukt! Bedankt voor alle support!!!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.