1
Vraag
2
Reacties
Celie11

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Nieuwe chromecast met afstandbediening

Heb zojuist een nieuwe chromecast met afstandbediening geinstalleerd op mijn samsung tv. Ziggo go app  geinstalleerd op de chromecast en ingelogd. Nu zegt hij dat ik niet het juiste abonnement hiervoor heb. Wat nu te doen? Heb de helpdesk al gesproken.  

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Harrynak63

Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Ik verdenk toch echt het account. Ben je in de gelegenheid in te loggen met het account van een ander Ziggo abonnee? Misschien van vrienden of familie.

Je bent niet de enige die dit probleem heeft als je de Ziggo Go categorie bekijkt in de community. Als het met een ander account wel werkt heb je keihard aangetoond dat het een account issue is en ligt de bal echt bij Ziggo.

Bekijk in context

Celie11
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Heb alles even een gereset geven en opnieuw opgestart. En met een account van een ander ingelogd. En daarna opnieuw ingelogd met mijn eigen account. En het is gelukt! Bedankt voor alle support!!!! 

Bekijk in context

17 Reacties 17
Harrynak63

Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Werkt Ziggo Go wel op je telefoon of ander apparaat?

Draai zelf ook met de Chromecast met Google TV op 1 van mijn TV's en dat werkt als een tierelier.

Celie11
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ja, op mijn mobiel en ipad werkt het prima. Ik wil ook niet streamen maar gewoon de app gebruiken dat scheelt weer snelheid.

Harrynak63

Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Snap dat je niet wilt casten, daarom gebruik ik ook de chromecast met afstandsbediening.

Ik denk dat een moderator even moet kijken of alles goed staat bij je account.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75176Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Celie11 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Celie11
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ok, bedankt.

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Celie11 wat is de exacte melding en is Ziggo ook de internet leverancier?

 

Aangezien de app op de andere toestellen wel goed werken verwacht ik eerlijk gezegd niet dat het een account probleem is.

 

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Celie11 

Je zou denken dat het niet uitmaakt of je de app op Chromecast app of op een ander apparaat gebruikt. Er is dan inderdaad ook niks mis in het account gelukkig 😄

Je kunt wel inloggen in de app maar krijgt bij het zien van de content de melding dat je geen geschikt abonnement hebt? Is dit bij alle content? Zowel Live TV als programma's terugkijken? 🙂

Celie11
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

juiste rechten ontbreken. Je hebt een abonnement nodig. Ziggo is ook mijn internet leverancier.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75176Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Celie11 Heb je de vragen van Madelon van Ziggo gezien?

 

"Je kunt wel inloggen in de app maar krijgt bij het zien van de content de melding dat je geen geschikt abonnement hebt? Is dit bij alle content? Zowel Live TV als programma's terugkijken?"

Celie11
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Het enige wat lukt is een trailer kijken.

Harrynak63

Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

En je weet zeker dat je chromecast met het juiste netwerk verbonden is, namelijk een Wifi netwerk dat hangt aan een Ziggo verbinding? Anders vindt de app het niet zo leuk.

Celie11
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ja, er is alleen nog een verschil in de snelheid.

Harrynak63

Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Hoe is je snelheidstest in de Ziggo Go app? Daar zit een stukje diagnose in.

Bij mij is de snelheid ook niet top maar nog altijd 40Mbit op de slaapkamer. Ruim voldoende om 4K content te streamen.

Ik kan moeilijk geloven dat snelheid hier de boosdoener is.

Celie11
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Snelheid is ook goed. De ene is 80mb en de ander 300mb. Er zit wel nog een kastje tussen (me/ash). Weet niet goed de naam. Maar daar heb geen last mee op de iphone of ipad.

Harrynak63

Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Ik verdenk toch echt het account. Ben je in de gelegenheid in te loggen met het account van een ander Ziggo abonnee? Misschien van vrienden of familie.

Je bent niet de enige die dit probleem heeft als je de Ziggo Go categorie bekijkt in de community. Als het met een ander account wel werkt heb je keihard aangetoond dat het een account issue is en ligt de bal echt bij Ziggo.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het is uiteraard niet uit te sluiten dat het account gerelateerd is, dan zou de app op mobiel en ipad hetzelfde probleem moeten geven, althans zo kijk ik er tegen aan.

 

 

 

Celie11
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Heb alles even een gereset geven en opnieuw opgestart. En met een account van een ander ingelogd. En daarna opnieuw ingelogd met mijn eigen account. En het is gelukt! Bedankt voor alle support!!!! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic