Vraag
Reacties
Oplossing
ThomasH1
Level 1

Nieuwe app op de Mediabox Next: Plex

Goedendag, ik zou graag de Plex app zien op de Mediabox Next. Ik zie dat er in het verleden al om is gevraagd, maar ik geloof niet dat dit ooit is toegevoegd. Kan dat alsnog?

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Garihd
Level 18

U zult hiervoor Plex moeten benaderen die moeten een software develop kit bij Ziggo ( Lees Liberty Global) aanvragen en allerlei procedures door lopen. Ik verwacht niet dat Plex daar de centen voor over heeft, het is op diverse apparaten beschikbaar.

https://www.plex.tv/nl/apps-devices/

Bekijk in context

4 Reacties 4
Garihd
Level 18

U zult hiervoor Plex moeten benaderen die moeten een software develop kit bij Ziggo ( Lees Liberty Global) aanvragen en allerlei procedures door lopen. Ik verwacht niet dat Plex daar de centen voor over heeft, het is op diverse apparaten beschikbaar.

https://www.plex.tv/nl/apps-devices/

RaymondH77
Level 1

Vind het toch een must dat plex als app erop komt. Dat zou m echt afmaken en compleet. Wat dient hiervoor te gebeuren.

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

het beste kun je contact opnemen met Plex en vragen of ze een software develop kit Liberty Global kunnen aanvragen,

of de app er ooit gaat komen is niet bekent er moet dan genoeg vraag naar zijn en Liberty Global en Plex moeten afspraken maken 

0 Kudos
Pasi
Level 19

@ThomasH1  schreef:

Goedendag, ik zou graag de Plex app zien op de Mediabox Next. Ik zie dat er in het verleden al om is gevraagd, maar ik geloof niet dat dit ooit is toegevoegd. Kan dat alsnog?

Zoals hieronder/boven te lezen is, zal Plex een Ziggo versie van hun eigen app moeten maken en die dan ook moeten gaan onderhouden.

Dat kost natuurlijk nogal wat geld, waarbij het maar de vraag is of Ziggo wel een Plex app wil op haar mediaboxen en of diezelfde mediaboxen wel voldoende 'in huis hebben' om Plex te kunnen draaien.
Nog afgezien van de grootste show stopper, namelijk de vraag hoeveel Ziggo klanten die app gaan gebruiken ? Duizenden, honderden, tientallen of een enkeling, terwijl die wel alle kosten zouden moeten betalen !

Het antwoord raadt u waarschijnlijk al .... helaas, m.i. geen kans !

0 Kudos