Goedenavond,
Helaas is mijn afstandsbediening kapot gegaan doordat er iemand op is gaan zitten. Ik kan de afstandsbediening nu niet meer volledig gebruiken.
Kan ik via deze weg een nieuwe afstandsbediening krijgen? De afstandsbediening is helaas nergens aan te schaffen of beschikbaar op de website.
Gr. Pascal
Opgelost! Ga naar oplossing.
https://www.ziggo.nl/televisie/afstandsbediening-stembesturing
Afstandsbediening met Voice Control (ziggo.nl)
**Moderator: Linkje aangepast**
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
https://www.ziggo.nl/televisie/afstandsbediening-stembesturing
Afstandsbediening met Voice Control (ziggo.nl)
**Moderator: Linkje aangepast**
Goedemorgen @p.meer10 en welkom op de Ziggo Community. Ik zie in onze systemen dat het al is gelukt met de tip van @anoniemforum. Top! De nieuwe afstandsbediening ligt binnenkort bij je in de bus. Nog een tip, misschien had je het al ontdekt, maar de Ziggo GO app bevat een afstandsbediening functie waarmee je de Mediabox Next kunt bedienen. Dan heb je een tijdelijke oplossing tot de nieuwe afstandsbediening er is.
Kan ik ook een nieuwe afstandsbediening ontvangen? Mijn huidige afstandsbediening werkt om de haverklap niet. Omdat ik na een cva dit zelf niet meer kan oplossen, moet ik mijn dochter iedere keer vragen de problemen op te lossen. Dat is leuk voor een keer, maar ze moet nu wel erg vaak langskomen. In andere topics heeft mijn dochter gelezen dat een nieuwe afstandsbediening gewoon de oplossing kan zijn. Daarom mijn verzoek. Ik heb een Mediabox Next met een voice control afstandsbediening.
heb je ook al andere batterijen geprobeerd ?
Hi Olga1948
Hoewel het vast gezellig zal zijn wanneer je dochter langs komt, kan ik mij voorstellen dat dit niet de bedoeling kan zijn 😉
Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op.
Dat is voor mij geen optie. Ik ben ook halfzijdig verlamd, dus elke keer de batterijen eruit halen, is onhandig. Gelukkig is de nieuwe al geregeld.
Hartstikke fijn! Bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.