Vraag
Reacties
Oplossing
Verwijderd account
Niet van toepassing

Nieuwe afstandsbediening aanvragen

Hallo Ziggo forum,

Zouden jullie een nieuwe afstandsbediening voor de Arris next tv decoder kunnen sturen?

Alvast bedankt!

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer

De vervangende afstandsbediening is onderweg naar de postcode en huisnummer in jouw profiel @Verwijderd account ! Bedankt voor het regelen, want regelwerk is soms knap lastig voor iemand in de 90. Op alle nieuwe afstandsbedieningen (ook van TV toestellen bijvoorbeeld) zul je geen Teletekst knop meer aantreffen. Het is een beetje het einde van een tijdperk wat die techniek betreft.


Bekijk in context

Sander
Community Developer
Community Developer

@Verwijderd account Ik heb je vorige bericht van vanochtend gemist omdat ik op zoek was naar een collega die dit zou kunnen regelen maar die heb je gelukkig al gevonden 😇 Wat fijn dat dit toch nog gelukt is!  

Bekijk in context

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Yes, deze moderator wil graag een Ubee jouw kant opsturen @Verwijderd account doen? 😉

Bekijk in context

87 Reacties 87
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.

@Verwijderd account  schreef:

Hallo Ziggo forum,

Zouden jullie een nieuwe afstandsbediening voor de Arris next tv decoder kunnen sturen?

Alvast bedankt!

 


Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Ik zal hem even doorzetten naar het mod team 😉 

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Hoi @Ronihd ,

Super, dankjewel!

 

 

 

 

0 Kudos
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.

Zij paasdagen de bezetting zal wel wat minder zijn maar het zal goed komen 😉 

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Maakt niet uit, heel veel haast heeft het ook niet😉

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

wat is er kapot bij de oude afstandsbediening ?

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Hoi @anoniemforum ,

Er is wat vloeibaars over gemorst(volgens mij soep), dus de aan een uitknop werkt niet helemaal goed meer.

 

wewanl
Level 17

Hou er wel rekening mee dat je waarschijnlijk een exemplaar krijgt zonder toetsverlichting. De nieuwe afstandsbediening heeft dat niet meer.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Dat maakt niet echt uit hoor.Heeft die afstandsbediening toevallig een teletekst knop?Dat is wel een gemis nu namelijk:)

 
 
0 Kudos
wewanl
Level 17

Bestaat teletekst dan nog? Ik gebruik het nooit meer.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Ja, het bestaat nog.

Ik gebruik het ook niet meer, maar degene waarvoor de afstandsbediening is(90 plusser, vandaar dat ik het even regel) gebruikt het nog wel.

 

 

0 Kudos
Anne H
Community Developer
Community Developer

De vervangende afstandsbediening is onderweg naar de postcode en huisnummer in jouw profiel @Verwijderd account ! Bedankt voor het regelen, want regelwerk is soms knap lastig voor iemand in de 90. Op alle nieuwe afstandsbedieningen (ook van TV toestellen bijvoorbeeld) zul je geen Teletekst knop meer aantreffen. Het is een beetje het einde van een tijdperk wat die techniek betreft.


Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Bedankt voor het opsturen van de afstandsbediening, @Anne H !

Jammer dat er geen teletekst knop op zit, maar ik begrijp het.

 

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Hallo @Anne H @Ronihd @anoniemforum ,

Ik weet dat dit niet het juiste topic is, maar aangezien @Anne H vandaag werkt leek mij dit de beste plek voor dit:

Zou je een modem kunnen activeren?De connectbox bij mijn moeder(94) werkt niet, dus heb ik tijdelijk een technicolor aangesloten.Die is nu aangesloten maar moet nog geactiveerd worden, de klantenservice wil het niet doen dus vraag ik het hier.

De telefoon werkt ook niet dus het liefste wel een snelle reactie, de standaard wachttijd is te lang.

 

 

MR_CHIP
Level 19

ik denk dat je het beste die info prive kan sturen

 

 

misschien kan @tobiastheebe een zetje geven richting de mods maar meestal is er minimale bezetting in het weekend

Ronihd
Level 18
T.E.A.M.

@Verwijderd account  schreef:

Hallo @Anne H @Ronihd @anoniemforum ,

Ik weet dat dit niet het juiste topic is, maar aangezien @Anne H vandaag werkt leek mij dit de beste plek voor dit:

Zou je een modem kunnen activeren?De connectbox bij mijn moeder werkt niet, dus heb ik tijdelijk een technicolor aangesloten.Die is nu aangesloten maar moet nog geactiveerd worden, de klantenservice wil het niet doen dus vraag ik het hier.

De telefoon werkt ook niet dus het liefste wel een snelle reactie, de standaard wachttijd is te lang.

Gegevens van het modem:

S/N:SAAP31854574

CM MAC: 4432C8B19216

MTA MAC: 4432C8B19217


Ik en @anoniemforum kunnen dat niet voor je doen en ik weet ook niet of @Anne H  werkt in het weekeinde.

 

Sowieso weet ik niet of dat lukt in de weekenddienst maar ik zal je vraag even in onze help groep plaatsen en ik hoop voor je of een moderator je nu of snel kan helpen.

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Oke, dan stuur ik het prive naar @Anne H .

edit: Heb de info ook in het forumprofiel gezet onder persoonlijke opmerkingen.

Ronihd
Level 18
T.E.A.M.

@Verwijderd account  schreef:

Oke, dan stuur ik het prive naar @Anne H .

 


kan zijn dat hij niet werkt , ik heb het net onder de aandacht gebracht bij het mod team

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Super, Bedankt @Ronihd .

 

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Hoi @Ronihd @Anne H @anoniemforum ,

Ik heb toch nog gechat met elbrich en hij heeft een activatie verzoek voor de technicolor ingediend, hij wist niet zeker dat het goed door zou lopen omdat hij verouderd is, maar ik vermoed van wel.

Als de technicolor eenmaal geactiveerd was en werkte kon ik een nieuwe connectbox aanvragen, maar ik zie wel of ik dat doe, van mij mag ze die technicolor wel houden.