Hallo Ziggo forum,
Zouden jullie een nieuwe afstandsbediening voor de Arris next tv decoder kunnen sturen?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
De vervangende afstandsbediening is onderweg naar de postcode en huisnummer in jouw profiel @Verwijderd account ! Bedankt voor het regelen, want regelwerk is soms knap lastig voor iemand in de 90. Op alle nieuwe afstandsbedieningen (ook van TV toestellen bijvoorbeeld) zul je geen Teletekst knop meer aantreffen. Het is een beetje het einde van een tijdperk wat die techniek betreft.
@Verwijderd account Ik heb je vorige bericht van vanochtend gemist omdat ik op zoek was naar een collega die dit zou kunnen regelen maar die heb je gelukkig al gevonden 😇 Wat fijn dat dit toch nog gelukt is!
Yes, deze moderator wil graag een Ubee jouw kant opsturen @Verwijderd account doen? 😉
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Verwijderd account schreef:
Hallo Ziggo forum,
Zouden jullie een nieuwe afstandsbediening voor de Arris next tv decoder kunnen sturen?
Alvast bedankt!
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Ik zal hem even doorzetten naar het mod team 😉
Zij paasdagen de bezetting zal wel wat minder zijn maar het zal goed komen 😉
Maakt niet uit, heel veel haast heeft het ook niet😉
wat is er kapot bij de oude afstandsbediening ?
Hoi @anoniemforum ,
Er is wat vloeibaars over gemorst(volgens mij soep), dus de aan een uitknop werkt niet helemaal goed meer.
Hou er wel rekening mee dat je waarschijnlijk een exemplaar krijgt zonder toetsverlichting. De nieuwe afstandsbediening heeft dat niet meer.
Dat maakt niet echt uit hoor.Heeft die afstandsbediening toevallig een teletekst knop?Dat is wel een gemis nu namelijk:)
Bestaat teletekst dan nog? Ik gebruik het nooit meer.
Ja, het bestaat nog.
Ik gebruik het ook niet meer, maar degene waarvoor de afstandsbediening is(90 plusser, vandaar dat ik het even regel) gebruikt het nog wel.
De vervangende afstandsbediening is onderweg naar de postcode en huisnummer in jouw profiel @Verwijderd account ! Bedankt voor het regelen, want regelwerk is soms knap lastig voor iemand in de 90. Op alle nieuwe afstandsbedieningen (ook van TV toestellen bijvoorbeeld) zul je geen Teletekst knop meer aantreffen. Het is een beetje het einde van een tijdperk wat die techniek betreft.
Bedankt voor het opsturen van de afstandsbediening, @Anne H !
Jammer dat er geen teletekst knop op zit, maar ik begrijp het.
Hallo @Anne H @Ronihd @anoniemforum ,
Ik weet dat dit niet het juiste topic is, maar aangezien @Anne H vandaag werkt leek mij dit de beste plek voor dit:
Zou je een modem kunnen activeren?De connectbox bij mijn moeder(94) werkt niet, dus heb ik tijdelijk een technicolor aangesloten.Die is nu aangesloten maar moet nog geactiveerd worden, de klantenservice wil het niet doen dus vraag ik het hier.
De telefoon werkt ook niet dus het liefste wel een snelle reactie, de standaard wachttijd is te lang.
ik denk dat je het beste die info prive kan sturen
misschien kan @tobiastheebe een zetje geven richting de mods maar meestal is er minimale bezetting in het weekend
Hallo @Anne H @Ronihd @anoniemforum ,
Ik weet dat dit niet het juiste topic is, maar aangezien @Anne H vandaag werkt leek mij dit de beste plek voor dit:
Zou je een modem kunnen activeren?De connectbox bij mijn moeder werkt niet, dus heb ik tijdelijk een technicolor aangesloten.Die is nu aangesloten maar moet nog geactiveerd worden, de klantenservice wil het niet doen dus vraag ik het hier.
De telefoon werkt ook niet dus het liefste wel een snelle reactie, de standaard wachttijd is te lang.
Gegevens van het modem:
S/N:SAAP31854574
CM MAC: 4432C8B19216
MTA MAC: 4432C8B19217
Ik en @anoniemforum kunnen dat niet voor je doen en ik weet ook niet of @Anne H werkt in het weekeinde.
Sowieso weet ik niet of dat lukt in de weekenddienst maar ik zal je vraag even in onze help groep plaatsen en ik hoop voor je of een moderator je nu of snel kan helpen.
Oke, dan stuur ik het prive naar @Anne H .
edit: Heb de info ook in het forumprofiel gezet onder persoonlijke opmerkingen.
Oke, dan stuur ik het prive naar @Anne H .
kan zijn dat hij niet werkt , ik heb het net onder de aandacht gebracht bij het mod team
Super, Bedankt @Ronihd .
Hoi @Ronihd @Anne H @anoniemforum ,
Ik heb toch nog gechat met elbrich en hij heeft een activatie verzoek voor de technicolor ingediend, hij wist niet zeker dat het goed door zou lopen omdat hij verouderd is, maar ik vermoed van wel.
Als de technicolor eenmaal geactiveerd was en werkte kon ik een nieuwe connectbox aanvragen, maar ik zie wel of ik dat doe, van mij mag ze die technicolor wel houden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.