Verwijderd account
Niet van toepassing

Nieuwe afstandsbediening aanvragen

Hallo Ziggo forum,

Zouden jullie een nieuwe afstandsbediening voor de Arris next tv decoder kunnen sturen?

Alvast bedankt!

 

87 Reacties 87
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Hoi @Erik P ,

Top!

Ik ga dan contact opnemen voor de reset en repro.Ik ben er nu niet, dus zal ik alles van afstand moeten doen met de klantenservice.

Ik laat het nog weten!

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Hoi @Erik P ,

Het lukt de klantenservice niet, zou jij willen proberen het modem te resetten?

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Ik kan je modem op dit moment ook niet bereiken, @Verwijderd account Op afstand lukt dan helaas op dit moment niet 😞 Ik hoop dat je snel zelf in de gelegenheid bent om de reset uit te voeren. 

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Hoi @Rikst ,

Ik heb de Tc7200 gereset maar de telefoon werkt ook met de TC7200 niet, zelfs niet na een repro.

Ik had vorige week een maand abonnement internetplusbellen bij KPN afgesloten, om de storing te overbruggen.Zojuist de V10 aangesloten en dat werkt wel gelukkig!Ik heb het met haar besproken, en we gaan Ziggo downgraden naar alleen kabel tv(dat werkt top!) en het nummer overzetten naar KPN.De technische dienst zou ook nog bellen, maar dat is ook niet gebeurd.Maar toch wel bedankt voor de hulp hier!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hoi @Verwijderd account, fijn dat je een manier hebt gevonden die voor jou het beste werkt! Kunnen wij je nog helpen met hetgeen wat de technische dienst op zou pakken? Ik hoor het graag! 

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Hoi @Lotte ,

Nee, hoor!

Je collega heeft al het pakket gewijzigd naar kabel tv CI+ only en KPN heeft inmiddels het nummer overgenomen.Het is dus geregeld nu!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Verwijderd account Super dat het geregeld is! Fijne dag 🙂 

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Bedankt, jij ook!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic