Vraag
Reacties
Oplossing
Verwijderd account
Niet van toepassing

Nieuwe afstandsbediening aanvragen

Hallo Ziggo forum,

Zouden jullie een nieuwe afstandsbediening voor de Arris next tv decoder kunnen sturen?

Alvast bedankt!

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen
87 Reacties 87
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Ok, nou ja.

Hopelijk kan de moderator in ieder geval een van de twee opties doen.

In ieder geval bedankt voor de hulp iedereen tot nu toe, dat word gewaardeerd hoor!

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Yes, deze moderator wil graag een Ubee jouw kant opsturen @Verwijderd account doen? 😉

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Nou graag @Madelon 😉

Hartelijk dank alvast!

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Ik stuur je een privébericht met de klantgegevens @Madelon !

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dat is niet nodig! Deze staan al in je profiel (dit is enkel zichtbaar voor moderators) ik was al bezig met bestellen 😄 

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Dat zijn mijn gegevens...sorry!Maar denk dat je wel een foutmelding krijgt, ik ben namelijk nog geen klant.

 

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Even een update voor de lezers:

@Madelonheeft inmiddels een Ubee 1318 naar het juiste adres!

Ik zal hier nog vermelden of de telefoonproblemen opgelost zijn na een aantal weken, maar ik ga daar wel vanuit.

MR_CHIP
Level 19

blij om te horen dat er een ubee onderweg is 🙂 houd ons vooral op de hoogte 😉

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Doe ik!

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Hoi Allemaal,

 

De Ubee is aangekomen en dank daarvoor!Helaas werkt de Ubee niet.Tenminste, de telefoon komt niet op stoom.Internet werkt wel.

Dit is hetzelfde als bij de TC7200 gebeurde zaterdag, de telefonie lampjes blijven maar knipperen.

Wat ik al heb geprobeerd:

Nieuwe coax kabel

Nieuwe splitter

Modem direct op AOP

Modem direct op AOP zonder kapje.

Modem resetten.

Modem herstarten.

Allemaal zonder effect helaas😐

Ik vermoed dat de telefonie gegevens niet goed ingeladen worden, misschien kan jij, @Madelon , daar naar kijken?Misschien dat handmatig opnieuw activeren ook helpt?(omdat bij de compal alleen de CM MAC was geactiveerd).

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

staat telefonie wel actief in het modem

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Hoi @MR_CHIP ,

Nee, op de inlogpagina staat dat telefonie uitgeschakeld is.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

De technicolor hield trouwens zaterdag op.Op die dag was er een storing en werd het abonnement van 100mb naar 50 gezet, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?Misschien iets in de bootfile?

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je kunt even controleren of de 128 kbps service flows aanwezig zijn. Zo niet, dan is telefonie niet toegevoegd aan de boot file.

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Ik ben nu niet aanwezig daar, maar misschien kan @Madelon daar naar kijken.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Ik heb nog even gechat, en het signaal is te zwak.Wel een beetje apart dat internet wel goed werkt.Er komt een monteur en die gaat het (hopelijk) oplossen.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Is het vermogen lager dan -8 dBmV?

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Volgens mij was het -6, maar ik weet het niet zeker.

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

-6 is aan de zwakke kant maar niet te zwak zeker niet voor telefonie 

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Als ik eerlijk ben geloof ik het ook niet helemaal, maar ok.Een monteur kan nooit kwaad natuurlijk.Zeker dat internet goed werkt, dan moet telefonie ook goed werken lijkt me.

 

 

0 Kudos