Hallo Ziggo forum,
Zouden jullie een nieuwe afstandsbediening voor de Arris next tv decoder kunnen sturen?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ok, nou ja.
Hopelijk kan de moderator in ieder geval een van de twee opties doen.
In ieder geval bedankt voor de hulp iedereen tot nu toe, dat word gewaardeerd hoor!
Yes, deze moderator wil graag een Ubee jouw kant opsturen @Verwijderd account doen? 😉
Nou graag @Madelon 😉
Hartelijk dank alvast!
Ik stuur je een privébericht met de klantgegevens @Madelon !
Dat is niet nodig! Deze staan al in je profiel (dit is enkel zichtbaar voor moderators) ik was al bezig met bestellen 😄
Dat zijn mijn gegevens...sorry!Maar denk dat je wel een foutmelding krijgt, ik ben namelijk nog geen klant.
Even een update voor de lezers:
@Madelonheeft inmiddels een Ubee 1318 naar het juiste adres!
Ik zal hier nog vermelden of de telefoonproblemen opgelost zijn na een aantal weken, maar ik ga daar wel vanuit.
blij om te horen dat er een ubee onderweg is 🙂 houd ons vooral op de hoogte 😉
Doe ik!
Hoi Allemaal,
De Ubee is aangekomen en dank daarvoor!Helaas werkt de Ubee niet.Tenminste, de telefoon komt niet op stoom.Internet werkt wel.
Dit is hetzelfde als bij de TC7200 gebeurde zaterdag, de telefonie lampjes blijven maar knipperen.
Wat ik al heb geprobeerd:
Nieuwe coax kabel
Nieuwe splitter
Modem direct op AOP
Modem direct op AOP zonder kapje.
Modem resetten.
Modem herstarten.
Allemaal zonder effect helaas😐
Ik vermoed dat de telefonie gegevens niet goed ingeladen worden, misschien kan jij, @Madelon , daar naar kijken?Misschien dat handmatig opnieuw activeren ook helpt?(omdat bij de compal alleen de CM MAC was geactiveerd).
staat telefonie wel actief in het modem
Hoi @MR_CHIP ,
Nee, op de inlogpagina staat dat telefonie uitgeschakeld is.
De technicolor hield trouwens zaterdag op.Op die dag was er een storing en werd het abonnement van 100mb naar 50 gezet, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?Misschien iets in de bootfile?
Je kunt even controleren of de 128 kbps service flows aanwezig zijn. Zo niet, dan is telefonie niet toegevoegd aan de boot file.
Ik ben nu niet aanwezig daar, maar misschien kan @Madelon daar naar kijken.
Ik heb nog even gechat, en het signaal is te zwak.Wel een beetje apart dat internet wel goed werkt.Er komt een monteur en die gaat het (hopelijk) oplossen.
Is het vermogen lager dan -8 dBmV?
Volgens mij was het -6, maar ik weet het niet zeker.
-6 is aan de zwakke kant maar niet te zwak zeker niet voor telefonie
Als ik eerlijk ben geloof ik het ook niet helemaal, maar ok.Een monteur kan nooit kwaad natuurlijk.Zeker dat internet goed werkt, dan moet telefonie ook goed werken lijkt me.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.