1
Vraag
2
Reageer en help mee
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Nieuwe Ziggo-klanten met Complete-abonnement krijgen Mediabox Next

Nieuwe Ziggo-klanten met Complete-abonnement krijgen Mediabox Next - Beeld en geluid - Nieuws - Twea...

 

De wijziging gaat in per donderdag, meldt Ziggo. De wijziging is ook al op de site te vinden. Bestaande klanten krijgen de Mediabox Next niet. 

 

Steefb_0-1625136130419.png

 

7 Reacties 7
Martijn75

Level 3
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

En wederom mogen bestaande klanten met een Complete abonnement het lekker uitzoeken. 

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Misschien kun je upgraden zonder nieuw abonnement af te hoeven sluiten? 

Omhoog is meestal makkelijk. Omlaag vind Ziggo niet leuk en zit je vaak vast aan je jaar abonnement. Als dat afgelopen is zou je moeten kunnen upgraden net als voorheen naar TVmax. 

Als dat niet kan begrijp ik het niet meer.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

er was ooit een omweg via de moderators hier 

door eerst te upgraden naar tv max next 

en dan weer te downgraden naar tv complete met behoud van de next

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Ik mag hopen dat Ziggo dit nu niet meer mogelijk maakt. En hier een stokje voor steekt! Het is toch duidelijk, het is alleen bedoeld voor NIEUWE KLANTEN. 

Boris de Kat

Level 16
  • 1296Posts
  • 34Oplossingen
  • 296Likes

In het verleden werkte het ook door je pakket zelf opnieuw samen te stellen, met hetzelfde wat je nu hebt, met een beetje geluk krijg je dan de Next-box toegestuurd.

Vroeger ben ik op die manier ook aan extra's voor nieuwe abonnees gekomen 😃

[edit]

Ik bedenk me net dat het nog in de UPC tijd was, kan zijn dat het nu niet meer werkt...

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@all

Het is altijd mogelijk geweest en nog steeds mogelijk om een Next te krijgen door te upgraden naar TV MAX, dan krijg je een Next en de volgende maand terug naar TV Complete met de kosten van TV Complete.

Dat terug kan alleen en uitsluitend via je Mijn Ziggo en nergens anders, niet via de helpdesk, chat, webcare enz. enz. enz.

De reden, vermoed ik, dan hoeft Ziggo geen Next retour en weer een Mediabox XL op te sturen en weer het één en ander omzetten in de systemen.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@Martijn75 

je staat vrij om je abonnement aan te passen naar tv compleet next natuurlijk in combinatie met minimaal internet start  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic