Annnne

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nieuwe Videoland app voor Mediabox

Videoland heeft een nieuwe app. Ik kan deze alleen (nog) niet vinden op de media box xl. Klopt dit? En zo ja, komt deze nog wel? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @Annnne, ik heb goed nieuws! De nieuwe Videoland app is sinds vandaag beschikbaar. Je vindt de nieuwe app in de appstore van je Mediabox, na 1 oktober is hij ook beschikbaar via kanaal 151. Vanaf 4 oktober is de oude app verdwenen.

 

Je ontvangt van Videoland een e-mail wanneer je account is omgezet en je gebruik kunt maken van de nieuwe app

Bekijk in context

6 Reacties 6
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

waarschijnlijk krijgt de next en next mini de nieuwe versie met een software update van de next zelf dat kan nog wel even duren,

of de nieuwste versie ook voor de mediabox xl uit komt is nog maar de vraag gezien Ziggo de mediabox xl aan het uitforceren is 

Annnne
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt. Ik heb ondertussen de next mini in huis.

 

Erg jammer dat de nieuwe app nog niet beschikbaar is, nu kan ik niet rechtstreeks op de tv videoland krijgen. 

 

Zou goede service zijn als dit snel up to date wordt gemaakt. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @Annnne, ik heb goed nieuws! De nieuwe Videoland app is sinds vandaag beschikbaar. Je vindt de nieuwe app in de appstore van je Mediabox, na 1 oktober is hij ook beschikbaar via kanaal 151. Vanaf 4 oktober is de oude app verdwenen.

 

Je ontvangt van Videoland een e-mail wanneer je account is omgezet en je gebruik kunt maken van de nieuwe app

BvanWijk

Level 13
  • 841Posts
  • 10Oplossingen
  • 101Likes

Ik krijg net een mail van Videoland, en nu is mijn vraag word de oude app van Videoland (zwarte icoon) verwijderd van de mediabox next

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @BvanWijk,

 

Yes, dit gaat automatisch! Het omzetten naar de nieuwe app gebeurt tussen 20 september en 4 oktober. Vanaf 4 oktober is de oude app verdwenen.

BvanWijk

Level 13
  • 841Posts
  • 10Oplossingen
  • 101Likes

Oké! Bedankt voor je snelle reactie!!

Uitgelicht topic