Nieuwe TV (Panasonic TX40-GXW804 4k Ultra HD)
Oude mediabox UPC Cisco 8685DVB
Aangesloten via HDMI-kabel, wel beeld geen geluid. Wat is het probleem en wat is de oplossing? Help!
Van alles al getest/uitgeprobeerd zonder resultaat
Opgelost! Ga naar oplossing.
Teun, heel veel dank, het werkt.
Samenvatting voor mensen die eventueel met dit probleem te maken krijgen:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als het goed is kun je bij de panasonic in het menu van de hdmi poort kiezen voor modus 1 of modus 2. Heb je dat al geprobeerd? kom dit probleem ook vaak tegen icm kpn decoders.
Teun
Teun, heel veel dank, het werkt.
Samenvatting voor mensen die eventueel met dit probleem te maken krijgen:
Hallo @Michel1 welkom op de Community!
Ontzettend fijn dat het inmiddels gelukt is om het probleem met het tv geluid op te lossen! Ik heb jouw advies gelijk gemarkeerd als beste antwoord op je vraag zodat andere
klanten ook geholpen worden met deze goede tips. Als we jou hier nog ergens anders mee kunnen helpen, weet je ons te vinden.
Heel veel kijk(en luister)plezier gewenst!
Groeten,
Paul
Hallo Paul, jij ook bedankt. In dit geval werkte de community zeer krachtig, snel en met één enkele tip van Teun helemaal opgelost en een feitelijk nutteloos bezoek van een monteur kunnen vermijden, doordat het probleem inderdaad aan de TV-kant van de instellingen zat en niet aan de mediaboxkant.
Ik heb een soortgelijk probleem met mijn Samsung 55QN95B tv.
Is dit ook oplosbaar?
Natuurlijk @GeurtsenRG , we gaan aan de slag om het ook voor jou op te lossen! Heb je bovenstaande tips allemaal al eens getest?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.