1
Vraag
2
Reacties
Hannah1

Stamgast
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Nieuwe Samsung tv met smart card + ci+ en cam module: Update lukt niet

Gisteren nieuwe tv geïnstalleerd, alle zenders en apps werken. Krijg telkens de melding dat de module een upgrade behoeft. Na op OK gedrukt te hebben en uren gewacht zonder tv te kunnen kijken, 0% upgrade. Moet dan de stekker van de tv uit het stopcontact halen om in iig tv te kunnen kijken. En ja, komt die melding weer te voorschijn, gekmakend!

71 Reacties 71
Hannah1
topicstarter
Stamgast
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Raadgever, 60 euro, het is me meer dan waard om van de frustratie verlost te zijn en van het eindeloze, niet willen helpende mailcontact met Ziggo!

Het is een Ci+ gecertificeerde 1.4/1.3/1.2 Quantis tv module geschikt voor HD tv.

RoWi.
Expert
Expert
  • 13709Posts
  • 603Oplossingen
  • 3858Likes

Het verbaasd  mij dat die module in de winkel wel die update kreeg.

Ik heel benieuwd via welk TV kanaal.

Hannah1
topicstarter
Stamgast
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Via het Ci menu. Staat bij de smart tv o.m. in het menu van de tv.

AM0001

Raadgever
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Heb je hem daar ook zien downloaden tot 100%?

Hannah1
topicstarter
Stamgast
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Nee, maar hij heeft een foto gemaakt, melding software update complete. 

RoWi.
Expert
Expert
  • 13709Posts
  • 603Oplossingen
  • 3858Likes

Bijzonder. Maar uiteindelijk maakte die update dus niks uit lees ik dat nu goed?

AM0001

Raadgever
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Het blijft wel lang stil vanuit ziggo. Ik had gehoopt dat iemand het her-uitzenden van de update wel zou oppakken.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2444Posts
  • 322Oplossingen
  • 810Likes

Het is me niet helemaal duidelijk wat je vraag op dit moment is, @AM0001 Ik begrijp van @Hannah, de topicstarter, dat het euvel bij haar verholpen is door de module in een andere tv te updaten. Mijn gedachte is dat het dan toch in de tv zit.

AM0001

Raadgever
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Wat RoWi zegt op pagina 1. De updates worden niet meer uitgezonden. 

TS heeft een nieuwe module gekocht, die heeft geen update meer nodig.

RoWi.
Expert
Expert
  • 13709Posts
  • 603Oplossingen
  • 3858Likes

@Lotte de topic starter heeft uiteindelijk een eigen smart card gekocht..

 

Ps @AM0001 dat was Jenson die wist te achterhalen dat het update signaal er niet is.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2444Posts
  • 322Oplossingen
  • 810Likes

@AM0001 Als ik het topic goed doorlees dan begrijp ik dat het in de winkel wel gelukt is om de module te updaten. Dit geeft de indruk dat het nog wel mogelijk is om ze te updaten. 

RoWi.
Expert
Expert
  • 13709Posts
  • 603Oplossingen
  • 3858Likes

@Lotte  schreef:

@AM0001Als ik het topic goed doorlees dan begrijp ik dat het in de winkel wel gelukt is om de module te updaten. Dit geeft de indruk dat het nog wel mogelijk is om ze te updaten. 


Alleen wat beschreven wordt is niet de normale gang van zaken. Het is mij nog nooit gelukt een update van een CI module zelf op te halen. Daar zie of merk je zover ik weet niks van.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic