1
Vraag
2
Reacties
Jan048

Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Nieuwe Mediabox next aanvragen.

Geachte leden, ik wil voor mijn zoon een nieuwe mediabox next aanvragen, hij zit in het buiteland op montage, en wij zijn bij de kinderen, nu is het beeld op tv behoorlijk slecht, en het zijn de zelfde verschijnselen als ik gehad heb.

Voor mij was het makkelijk om deze aan te vragen, was ook zo geregeld.

Maar kan ik voor mijn zoon ook een aanvragen? Of moet hij dit zelfs doen?

Met vriendelijke groet

Jan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan048
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Zo de media box next is aangesloten en mijn zoon heeft weer goed beeld.

Alleen de afhandeling door Ziggo is niet perfect gelopen, de medewerker heeft mij toegezegd dat de box op mandag bij mij werd afgeleverd, en dan kwam ook heel god uit.

Maar mijn zoon kreeg een mail waarin stond dat de box dinsdag op zijn adres werd geleverd, hoe dit kan weet ik niet, het tijdstip van aflevering was ook vermeld, maar dat is voor Post NL en die had de box al eerder afgeleverd, en nu kon ik achter de box aan om deze op te halen, dit is niet de fout van Ziggo, maar van Post NL die komen wel vaker op een tijdstip wat niet is afgesproken.

Op het einde is het toch nog goed gekomen.

Bedankt iedereen voor de hulp

Gr. Jan

Bekijk in context

9 Reacties 9
MR_CHIP

Level 18
Expert
  • 7064Posts
  • 100Oplossingen
  • 2446Likes

een moderator kan je hier denk ik vast mee helpen 

ik heb onlangs voor mijn vader een ubee zakelijk modem geregeld via dit forum

zet de postcode en huisnummer van je zoon achter je eigen info

dan kan een moderator ook zijn gegevens erbij pakken zodra ze langskomen, meestal binnen 1-2 dagen 😉

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8872Posts
  • 556Oplossingen
  • 2184Likes

welke mediabox heeft hij momenteel ?

afgankelijk van zijn tv + internet abonnement tv start compleet of max internet start compleet max of giga is dat mogelijk,

Jan048
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Hij heeft nu de Media box XL, en gisteravond kon ik geen TV kijken had zo een slecht beeld, na een paar keer de box van het net te halen ging het weer een beetje.

** Moderator edit: Postcode en huisnummer verwijderd ivm privacy **

Ik wil wel een nieuwe aanvragen via telefoon, maar weet niet of dat kan, ook weet ik niet of er kosten aan verbonden zijn (bij mij niet)

Gr. Jan

Jan048
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Beste forumleden, bedankt voor jullie hulp.

Vanmorgen weer geen beeld, toen dacht ik ga maar bellen misschien lukt het mij om een aanvraag te doen.

En het is gelukt mijn zoon krijgt maandag een nieuwe box.

Met vriendelijke groet

Jan

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8872Posts
  • 556Oplossingen
  • 2184Likes

mooi laat je nog even weten of het probleem daarmee is opgelost zodra de next binnen is,

het is tegen de huisregels om de postcode en huisnummer (privé gegevens) in het topic te delen, voor de volgende keer kan je de gegevens in je profielinstellingen bij Persoonlijke opmerkingen,

een moderator kan de postcode en huisnummer voor je uit de reactie verwijderen,

fijn weekend

Jan048
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Vandaag zou de media box mini geleverd worden, ik laat zeker wat weten hoe het afgelopen is.

Maar tegelijkertijd heb ik nog een vraag.

De box moet via een kabel (UTP) aangesloten worden op het modem, nu heeft mijn zoon 3 wifi versterkers

( ronde TP link) waarvan er een ook op het modem aangesloten is, kan ik de box ook aansluiten met een kabel op deze eerste versterker? Er is namelijk een aansluiting vrij.

Of moet de box direct op het modem?

Gr. Jan

MR_CHIP

Level 18
Expert
  • 7064Posts
  • 100Oplossingen
  • 2446Likes

de box hoeft als het goed is niet persee op het modem aangesloten te worden

anders probeer het en laat ons de uitkomst weten ? 😉

Jan048
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Zo de media box next is aangesloten en mijn zoon heeft weer goed beeld.

Alleen de afhandeling door Ziggo is niet perfect gelopen, de medewerker heeft mij toegezegd dat de box op mandag bij mij werd afgeleverd, en dan kwam ook heel god uit.

Maar mijn zoon kreeg een mail waarin stond dat de box dinsdag op zijn adres werd geleverd, hoe dit kan weet ik niet, het tijdstip van aflevering was ook vermeld, maar dat is voor Post NL en die had de box al eerder afgeleverd, en nu kon ik achter de box aan om deze op te halen, dit is niet de fout van Ziggo, maar van Post NL die komen wel vaker op een tijdstip wat niet is afgesproken.

Op het einde is het toch nog goed gekomen.

Bedankt iedereen voor de hulp

Gr. Jan

Ferdy Bossy

Level 9
Expert
  • 330Posts
  • 16Oplossingen
  • 51Likes

Zal niet weten waarom dit zou werken, veel kijk plezier gewenst 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic