HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Geachte leden, ik wil voor mijn zoon een nieuwe mediabox next aanvragen, hij zit in het buiteland op montage, en wij zijn bij de kinderen, nu is het beeld op tv behoorlijk slecht, en het zijn de zelfde verschijnselen als ik gehad heb.
Voor mij was het makkelijk om deze aan te vragen, was ook zo geregeld.
Maar kan ik voor mijn zoon ook een aanvragen? Of moet hij dit zelfs doen?
Met vriendelijke groet
Jan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zo de media box next is aangesloten en mijn zoon heeft weer goed beeld.
Alleen de afhandeling door Ziggo is niet perfect gelopen, de medewerker heeft mij toegezegd dat de box op mandag bij mij werd afgeleverd, en dan kwam ook heel god uit.
Maar mijn zoon kreeg een mail waarin stond dat de box dinsdag op zijn adres werd geleverd, hoe dit kan weet ik niet, het tijdstip van aflevering was ook vermeld, maar dat is voor Post NL en die had de box al eerder afgeleverd, en nu kon ik achter de box aan om deze op te halen, dit is niet de fout van Ziggo, maar van Post NL die komen wel vaker op een tijdstip wat niet is afgesproken.
Op het einde is het toch nog goed gekomen.
Bedankt iedereen voor de hulp
Gr. Jan
een moderator kan je hier denk ik vast mee helpen
ik heb onlangs voor mijn vader een ubee zakelijk modem geregeld via dit forum
zet de postcode en huisnummer van je zoon achter je eigen info
dan kan een moderator ook zijn gegevens erbij pakken zodra ze langskomen, meestal binnen 1-2 dagen 😉
welke mediabox heeft hij momenteel ?
afgankelijk van zijn tv + internet abonnement tv start compleet of max internet start compleet max of giga is dat mogelijk,
Hij heeft nu de Media box XL, en gisteravond kon ik geen TV kijken had zo een slecht beeld, na een paar keer de box van het net te halen ging het weer een beetje.
** Moderator edit: Postcode en huisnummer verwijderd ivm privacy **
Ik wil wel een nieuwe aanvragen via telefoon, maar weet niet of dat kan, ook weet ik niet of er kosten aan verbonden zijn (bij mij niet)
Gr. Jan
Beste forumleden, bedankt voor jullie hulp.
Vanmorgen weer geen beeld, toen dacht ik ga maar bellen misschien lukt het mij om een aanvraag te doen.
En het is gelukt mijn zoon krijgt maandag een nieuwe box.
Met vriendelijke groet
Jan
mooi laat je nog even weten of het probleem daarmee is opgelost zodra de next binnen is,
het is tegen de huisregels om de postcode en huisnummer (privé gegevens) in het topic te delen, voor de volgende keer kan je de gegevens in je profielinstellingen bij Persoonlijke opmerkingen,
een moderator kan de postcode en huisnummer voor je uit de reactie verwijderen,
fijn weekend
Vandaag zou de media box mini geleverd worden, ik laat zeker wat weten hoe het afgelopen is.
Maar tegelijkertijd heb ik nog een vraag.
De box moet via een kabel (UTP) aangesloten worden op het modem, nu heeft mijn zoon 3 wifi versterkers
( ronde TP link) waarvan er een ook op het modem aangesloten is, kan ik de box ook aansluiten met een kabel op deze eerste versterker? Er is namelijk een aansluiting vrij.
Of moet de box direct op het modem?
Gr. Jan
de box hoeft als het goed is niet persee op het modem aangesloten te worden
anders probeer het en laat ons de uitkomst weten ? 😉
Zo de media box next is aangesloten en mijn zoon heeft weer goed beeld.
Alleen de afhandeling door Ziggo is niet perfect gelopen, de medewerker heeft mij toegezegd dat de box op mandag bij mij werd afgeleverd, en dan kwam ook heel god uit.
Maar mijn zoon kreeg een mail waarin stond dat de box dinsdag op zijn adres werd geleverd, hoe dit kan weet ik niet, het tijdstip van aflevering was ook vermeld, maar dat is voor Post NL en die had de box al eerder afgeleverd, en nu kon ik achter de box aan om deze op te halen, dit is niet de fout van Ziggo, maar van Post NL die komen wel vaker op een tijdstip wat niet is afgesproken.
Op het einde is het toch nog goed gekomen.
Bedankt iedereen voor de hulp
Gr. Jan
Zal niet weten waarom dit zou werken, veel kijk plezier gewenst
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...