1
Vraag
2
Reacties
Iris-O-81

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Nieuwe Mediabox XL maakt veel lawaai

Afgelopen april de Mediabox XL ter vervanging van de Horizon Mediabox gekregen. Alleen deze nieuwe mediabox begint na 10 min aan te staan vreselijk lawaai te maken, als een föhn die op de hoogste stand aan het blazen is.

Ik dacht eerst dat het misschien te maken had met dat het een nieuwe mediabox is en even moest warmdraaien maar inmiddels 4 maanden verder en de ventilator blijft overuren draaien. De mediabox staat helemaal vrij dus het is niet dat het de warmte niet kwijt kan.

Overdag staat de mediabox helemaal uit omdat ik anders heel dag in de herrie zit waar ik niet op zit te wachten met thuiswerken.

Is hier iets aan te doen of komt het aan op weer laten vervangen van deze box??

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Iris-O-81, welkom op de Community!

 

Wat waanzinnig irritant dat de box zo'n kabaal heeft steeds. Dat is natuurlijk verre van de bedoeling! Ik moet mij dan ook helemaal aansluiten bij de oplossing die je zelf al bedacht hebt en die @Bert ook oppert. 

 

Ik heb nu dan ook gelijk een nieuwe box voor je aangevraagd, zodat die zo snel mogelijk bij je kan zijn en je van het geluid af bent ;-). Je krijgt een Track & Trace opgestuurd zodat je de verzending kunt volgen. 

 

De box die je nu hebt moet straks naar ons terug. Daarvoor krijg je retourinstructies per mail over. 

Heb je hier verder nog vragen over, stel ze dan gerust!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Ik vermoed dat laten vervangen de enige mogelijkheid is.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Iris-O-81, welkom op de Community!

 

Wat waanzinnig irritant dat de box zo'n kabaal heeft steeds. Dat is natuurlijk verre van de bedoeling! Ik moet mij dan ook helemaal aansluiten bij de oplossing die je zelf al bedacht hebt en die @Bert ook oppert. 

 

Ik heb nu dan ook gelijk een nieuwe box voor je aangevraagd, zodat die zo snel mogelijk bij je kan zijn en je van het geluid af bent ;-). Je krijgt een Track & Trace opgestuurd zodat je de verzending kunt volgen. 

 

De box die je nu hebt moet straks naar ons terug. Daarvoor krijg je retourinstructies per mail over. 

Heb je hier verder nog vragen over, stel ze dan gerust!

Iris-O-81
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Top, dank je wel dan zie ik de nieuwe box tegemoet

Peter1973

Level 6
  • 88Posts
  • 1Oplossingen
  • 25Likes

Ik ben niet bepaald oprichter van de Mediabox XL fanclub. Gelukkig is de Next een prima vooruitgang (al vind het beeld van de XL stiekem beter)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic