Jhvh

Level 2
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe Mediabox XL maakt veel lawaai

Vandaag een nieuwe mediabox gekregen.

Tjonge wat een lawaai maakt ie. Gebeld met Ziggo en het verhaal is dat dat normaal is. Vervangen doen ze niet omdat dat niet de oplossing is. Toen maar gevraagd om alles terug te zetten naar oude mediabox,Dit duurt max 5 dagen. Ondertussen als het geluid op 45 staat komt het geluid van de mediabox er boven uit. IS HIER EEN OPLOSSING VOOR of gewoon overstappen naar andere provider. Na het tv kijken de stekker eruit om van het geluid af te zijn.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@Jhvh Er was wat sprake van miscommunicatie, begrijp. Gelukkig heb je gisteren contact gehad en is de bestelling alsnog weer voor je opgevoerd. De Mediabox XL volgt zo snel mogelijk. Houd je ons op de hoogte? 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Onzin van de helpdesk, als het apparaat meer geluid maakt dan een moeilijk te horen draaiende ventilator behoort de box vervangen te worden.

 

Je mag dat ding echt wel horen als je er met je oor naast staat, maar veel harder hoort het niet te zijn.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Welkom op de Community @Jhvh


Een lawaaiige box? Daar wordt niemand vrolijk van. Logisch dat je van je hebt laten horen en een nieuwe box verwacht! Erg spijtig dat we dit niet inlossen en je in de kou laten staan. Dat is niet de service die je verwacht, waarvoor excuses. 

Ik zie dat je inderdaad hebt aangegeven terug te willen naar je oude pakket met de oude mediabox. Dit is inmiddels verwerkt. Mocht de oude box nog niet werken? Haal deze dan 1 minuut van de stroom. Mocht je een nieuwe Mediabox XL alsnog een kans geven, dan voer ik met alle liefde een nieuwe bestelling door waarbij je een nieuwe Mediabox XL geleverd krijgt. Dat is helemaal aan jou.

De geleverde Mediabox XL mag je retour sturen in de originele doos. De retourgegevens vind je op deze pagina. Bewaar het retourbewijs net zolang totdat je van ons een e-mail van retournering hebt ontvangen. 

Jhvh
Topicstarter
Level 2
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vincent,  ik had al doorgegeven dat ik een andere moedwil ontvangen. Dit is kennelijk niet doorgekomen. Kun jij dit regelen?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@Jhvh Er was wat sprake van miscommunicatie, begrijp. Gelukkig heb je gisteren contact gehad en is de bestelling alsnog weer voor je opgevoerd. De Mediabox XL volgt zo snel mogelijk. Houd je ons op de hoogte? 

Jhvh
Topicstarter
Level 2
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vincent, hij is binnen en maakt gelukkig minder geluid. Nu nog de andere terug sturen. Weet alleen niet hoe?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

XPO ZIGGO

Antwoordnummer 1070

5800 VB  VENRAY

 

Bewaar goed het bewijs van ter post bezorging.

Je kunt de doos waarin de nieuwe mediabox zat gebruiken, of wachten tot @Vincent je een retourdoos toestuurt.

Jhvh
Topicstarter
Level 2
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dan wacht ik op de retourdoos van Vincent. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Jhvh Goed dat je nog even aan de bel trekt! Ik begrijp dat je geen retourdoos ontvangen hebt waarin je de oude Mediabox kunt retourneren. Je krijgt van mij z.s.m. een retourdoos toegestuurd per post. Binnen een paar dagen heb je het in huis.

SHARP

Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Mogelijke oplossing voor verminderen van "het geluid".... aan de rechterkant van de mediabox xl zit een ventilator. Zorg dat hier niks voor staat, het zorgt voor koeling van de box. (ding wordt erg heet) Na enige tijd hoopt zich daar ook stof op. ( kan aan mij liggen 😅) Even met de stofzuiger erlangs is aan te raden zo af en toe. Echter, helemaal stil zal de ventilator niet worden. Met groet, Lex 

Uitgelicht topic