1
Vraag
2
Reacties
Guido-Groningen

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Nieuwe CI+ module en fout iTV-2030

Goedendag,

 

Net mijn CI+ module in mijn Samsung UE32T5300 smart TV geplaatst, alles geïnstalleerd en het lijkt te werken.

 

Echter, als ik via on-demand een serie of film ga afspelen krijg ik na drukken op play de Ziggo fout iTV-2030: The service is temporary not available.

 

Lijkt me niet te liggen aan instellen van Netwerk ID en frequentie, want dan had on-demand sowieso niet gewerkt.

 

Wie kan me verder helpen?

 

Guido

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Guido-Groningen
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bleek dat ik te ongeduldig was. De order was nog niet helemaal doorgevoerd. Alles lijkt nu te werken.

Bekijk in context

6 Reacties 6
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Dag Guido,

 

Hoe is de tv met internet verbonden, wifi of kabel? Die instellingen al eens nagelopen (en bijvoorbeeld getest via andere apps op de TV)?

 

Daarnaast (wellicht ten overvloede, maar voor andere lezers): De interactieve functies via CI+-module zijn alleen beschikbaar in fZiggo-gebied, hier in het oranje weergegeven:

upc-ziggo-dekkingskaart

 

Guido-Groningen
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Alex,

 

Is verbonden met WIFI. Ik kijk al een jaar Netflix via de ingebouwde app dus internet werkt prima.

 

Omdat streamen vanuit Ziggo GO vanaf mijn iPhone ineens erg haperde, heb ik besloten om de CI+ module aan te schaffen.

 

Ziggo on Demand opent dus wel gewoon, maar zodra ik iets wil afspelen krijg ik de fout.

 

Guido

Guido-Groningen
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik merk nu trouwens ook dat een flink aantal extra zenders niet werken, ik krijg de melding dat zender gecodeerd is en krijg ook een E30 melding. Als ik dit Google, word ik door Ziggo verwezen naar mijn account om de zenders en pincode te herstellen, maar mijn CI+ kaart staat nog niet in mijn profiel. Zou daar het probleem liggen?

 

Guido

Guido-Groningen
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

En krijg nu ook de E16 melding, als ik dat opzoek lees ik dat het 48 uur kan duren voordat alles actief is? Ben ik te ongeduldig?

 

Guido

Guido-Groningen
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bleek dat ik te ongeduldig was. De order was nog niet helemaal doorgevoerd. Alles lijkt nu te werken.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Mooi, veel kijkplezier!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic