1
Vraag
2
Reacties
r.westmaas

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Nieuw seizoen 4 Handmaid's tale release?

Ik volgde met veel plezier de eerste drie seizoenen van de serie Handmaid's tale via Ziggo Movies en Series XL.

Per 30 april wordt het 4e seizoen via Videoland uitgezonden. Wanneer gaat Ziggo verder met het 4e seizoen?

 

Groet, 

Richard 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Wat ik heb gehoord is dat Ziggo binnenkort ook seizoen 4 gaat bij zetten in Movies en Series XL

 

Je kan altijd even hier kijken of hij er al bij staat. Ontdek het aanbod van Ziggo Movies en Serie's XL

 

In dit topic vind je Series en films die gaan verdwijnen, mooi overzicht: Laatste kans series Ziggo On Demand 

1.png

 

Bekijk in context

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dat is zeker uit te leggen, @r.westmaas. Waar het mee te maken heeft is de verdeling van de uitzendrechten en welke partij daarop de exclusief heeft. Wat je aangeeft is helemaal waar. Het heeft heel veel meerwaarde om een populaire serie als deze uit te zenden. De uitzendrechten voor de eerste seizoenen zijn nu vrij te verkrijgen. Daarom kan Ziggo deze ook mogelijk maken. 

 

Betreft het nieuwe seizoen heeft Videoland daar de exclusieve rechten voor. Daarom zijn zij de eerste partij die het nieuwe seizoen mogen uitzenden. Dat is vergelijkbaar met de HBO content, die Ziggo exclusief uitzendt. Omdat wij exclusief die rechten hebben opgekocht, mogen andere partijen geen Game of Thrones of Westworld uitzenden. Wanneer de mogelijkheid er komt om het nieuwe seizoen van The Handmaid's Tale op te kopen, kun je erop rekenen dat Ziggo daar rap bij is :-). Het is alleen niet te voorspellen wanneer dat het geval is. 

 

Ik hoop dat dit je meer duidelijkheid geeft.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Wat ik heb gehoord is dat Ziggo binnenkort ook seizoen 4 gaat bij zetten in Movies en Series XL

 

Je kan altijd even hier kijken of hij er al bij staat. Ontdek het aanbod van Ziggo Movies en Serie's XL

 

In dit topic vind je Series en films die gaan verdwijnen, mooi overzicht: Laatste kans series Ziggo On Demand 

1.png

 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/

 

 

Van af 30 april is Handmaids Tale seizoen 4 exclusief via Videoland te volgen. Op die datum komen de eerste 2 afleveringen online. Daarna 1 er week.

Heb je dus een abonnement op videoland.com of het videolandpakket bij kpn dan kun je de serie vervolgen.

De serie zal vooralsnog niet elders, zoals pluspakket on demand bij kpn, beschikbaar komen of vertoond worden.

Zie ook deze informatie via videoland.com.

Simpathy

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik was hier ook benieuwd naar, en zie nu bij de Laatste kans link die je ook hebt gedeeld, dat seizoen 1, 2 en 3 gaan verdwijnen. Ik ben daarom bang dat seizoen 4 niet meer bij Ziggo te zien zal zijn. 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @r.westmaas, welkom op de Community! 

 

Ik kan mij voorstellen dat je graag wilt weten hoe het ervoor staat met Handmaid's Tale en de toekomst daarvan bij Ziggo. Op dit moment heb ik daar jammer genoeg nog geen antwoord op. Zoals @Dave! al aangaf, verlopen de uitzendrechten voor deze serie binnenkort bij Ziggo. Dit betekent gelukkig niet dat dan seizoen 4 ook helemaal niet meer opgepakt wordt, @Simpathy. Het is best mogelijk dat seizoen 4 er straks los nog komt. Met andere series (bijvoorbeeld Outlander) is dat ook wel voorgekomen. 

 

Op dit moment dus nog geen concreet nieuws hierover, sorry! 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

5 juni 2022 is toch nog even?5 juni 2022 is toch nog even?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Ik kan door de grootte van de afbeelding niet precies zien wat er staat, @youriy. Ik ben nog even rond gaan zoeken. In het overzicht van Lycke staat erbij dat per 5 juni 2021 de eerste 3 seizoenen verlopen. In mijn Mediabox Next kan ik verder geen datum terugvinden. Verder kan ik nergens een andere datum vinden. 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

De foto is onbedoeld wat klein uitgevallen, maar er staat 2022. In het overzicht staat alleen 5 juni zonder jaar.

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
 
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@youriy Hartelijk dank voor het doorsturen. Ik zie overigens dat we de rechten voor The Handmaids Tale hebben tot en met 6 juni 2022. Of en wanneer seizoen 4 van The Handmaid's Tale aan het aanbod wordt toegevoegd is helaas nog niet bekend. Op het moment dat hierover meer bekend is staat het op deze pagina aangegeven. Je blijft dan ook op de hoogte van alle films en series die verdwijnen en toegevoegd woden aan ons aanbod. 

stevienieuw

Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes

Meestal is Canvas de eerste op tv die de Handmaid's tale uitzendt. Dus even België in de gaten houden. 

r.westmaas
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Beste Paul,

 

Hartelijk bedankt voor je reactie. 

Wat ik niet begrijp is dat Ziggo de uitzendrechten van een zeer populaire serie in handen heeft, maar deze niet uitzendt. Waar stokt het momenteel? Kunt u dat nagaan? Lijkt mij commercieel ook zeer interessant om kijkers aan je te blijven binden. Dit kan een meerwaarde zijn van het Movies & Series pakket. Zoals dat enigszins vergelijkbaar is met Game of thrones.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dat is zeker uit te leggen, @r.westmaas. Waar het mee te maken heeft is de verdeling van de uitzendrechten en welke partij daarop de exclusief heeft. Wat je aangeeft is helemaal waar. Het heeft heel veel meerwaarde om een populaire serie als deze uit te zenden. De uitzendrechten voor de eerste seizoenen zijn nu vrij te verkrijgen. Daarom kan Ziggo deze ook mogelijk maken. 

 

Betreft het nieuwe seizoen heeft Videoland daar de exclusieve rechten voor. Daarom zijn zij de eerste partij die het nieuwe seizoen mogen uitzenden. Dat is vergelijkbaar met de HBO content, die Ziggo exclusief uitzendt. Omdat wij exclusief die rechten hebben opgekocht, mogen andere partijen geen Game of Thrones of Westworld uitzenden. Wanneer de mogelijkheid er komt om het nieuwe seizoen van The Handmaid's Tale op te kopen, kun je erop rekenen dat Ziggo daar rap bij is :-). Het is alleen niet te voorspellen wanneer dat het geval is. 

 

Ik hoop dat dit je meer duidelijkheid geeft.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic