SRF
Meedenker
  • 13Reacties
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Niet werken Aanzetten van Bose met Ziggo Afstandsbediening.

Sinds Laatste SW Update werkt het Aanzetten van Bose Systeem niet meer, wel geluidsregeling. Als ik hem Uitzet en gelijk weer Aan werkt Koppeling wel. Echter na Langere Tijd niet meer.

Ik heb Mediabox naar Fabrieksinstellingen gezet, ook Bose Systeem naar Fabrieksinstellingen. Het maakte niet uit wat werking aangaat. 

Bij Koppelingen vraagt men Model, 4 cijfers in te voeren. Welke Cijfers zijn dit en als b.v. Model nummer 130 is, wat dan te doen. Mogelijk zit hier ook onduidelijkheid / geen toepasbaarheid in.

Contact met Ziggo is er geweest, daar was op en duur het laatste antwoord dat Probleem bekend was. 

8 Reacties 8
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46812Reacties
  • 2824Oplossingen
  • 10235Likes

Welke software update heb je gehad?

Welke Bose heb je in gebruik?

Vanochtend ging mijn Bose ook niet aan.

SRF
topicstarter
Meedenker
  • 13Reacties
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Bert, Ik heb het over Ziggo SW 4.33. 

Ik gebruik CineMate 130.

Bij Mij ging hij toevallig vanmiddag we in één keer goed. 

Ik laat weten hoe het morgen is. 

SRF
topicstarter
Meedenker
  • 13Reacties
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hallo, hij werkte weer Normaal. 

Wel blijft nog vraag; Bij Koppelingen vraagt men Model, 4 cijfers in te voeren. Welke Cijfers zijn dit en / of als b.v. Model nummer 130 is, wat dan te doen. Mogelijk zit hier ook onduidelijkheid / geen toepasbaarheid in.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46812Reacties
  • 2824Oplossingen
  • 10235Likes

Ik begreep uit het verleden dat Cine al de koppeling tot stand bracht, zo als hier Solo al voldoende was.

SRF
topicstarter
Meedenker
  • 13Reacties
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hallo, Ik wilde net geleden weer geheel Aanzetten. Wat weer niet ging. Het is af en toe dat hij het doet.

Vraag; Kan je uitleggen wat Solo dan betekend. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46812Reacties
  • 2824Oplossingen
  • 10235Likes

Ziggo ondersteunt niet je eigen apparatuur, er zijn zoveel verschillende soorten, merken en modellen, daar is geen beginnen aan.

SRF
topicstarter
Meedenker
  • 13Reacties
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hallo, dat is toch Vreemd. Als het Eerst wel doet en daarna niet meer. 

Waarom Bouwen ze dat in Mediabox Next wel de mogelijkheid in.  Dat is toch een onderdeel van het Systeem. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46812Reacties
  • 2824Oplossingen
  • 10235Likes

Dit soort problemen worden wel meegenomen naar de achtergrond om te kijken of dit te verbeteren is en dat is al een aantal malen goed gelukt, maar er is geen directe ondersteuning.