Het probleem van koppeling ab Mediabox is hardnekkig. Alles geprobeerd wat werd geadviseerd. Ik begin me af te vragen of het probleem komt door de laatste update?! Contact met de helpdesk hielp mij ook niet verder en zij adviseerden om mijn vraag te stellen aan de community. Wel sluit ik een afbeelding bij van een antwoord dat ik van de helpdesk kreeg en waarbij ik nog meer vraagtekens kreeg. Waarom geeft Ziggo dan aan dat de ab automatisch wordt gekoppeld aan je apparaten zodat je maar één ab nodig hebt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Precies, mijn reactie is ook niet om je probleem met geluid op te lossen. Deze CS9993 is namelijk niet daar aan gelinkt, maar wel dat er een verbinding gezocht wordt via internet.
Herstart daarom je modem + Mediabox Next.
Belangrijke tip: zet modem in bekabelde modus via https://smartwifiweb.ziggo.nl/ aangezien je de wifi van het modem niet gebruikt.
Ik vond het vreemd omdat precies dat punt (het koppelen) ineens een foutmelding gaf, Ik heb modem en mediabox gereset. De foutmelding is weg, de koppeling werkt nog niet, daarvoor wacht ik de terugkoppeling van Anne maar af, ik hoop dat dat ook snel werkt.
Hey @Rinir,
Er was eerder een probleem met onze database. Dit is inmiddels opgelost en de CS9993 melding hoort niet meer voor te komen bij het koppelscherm. Mijn advies is nog even om de mediabox 30 seconden van de stroom te houden. Vervolgens probeer je het koppelen opnieuw.
Gaat het dit keer wel goed? Dan horen we het graag!
Zoals 2 weken geleden gemeld was de storing toen al, na resetten van de modem verholpen, mijn oorspronkelijke probleem nog steeds niet. Ik wacht op bericht van Anne,
Goedemiddag @Rinir , ik heb net een update ontvangen. We verwachten dat dit model eind april wordt toegevoegd.
Ik ben benieuwd
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.