Heb nieuwe Mediabox XL (voor opnemen in de cloud) ontvangen. Terugkijken en opnemen werkt niet (“Helaas, opnemen zit niet in je abonnement” komt er op het scherm te staan) terwijl ik TV Complete heb.
Signaal kwaliteit is goed. Box meerdere keren herstart en ook fabrieksinstellingen teruggezet.
Twee keer gebeld met Ziggo. Twee nogal verschillende antwoorden ontvangen.
1. Ziggo geeft aan dat het instellen in hun systeem niet gelukt is (loopt tegen fout aan) en het 72 uur tot 2 weken kan duren voordat dit wel weer gaat werken. Zou bij veel klanten nu handmatig ingesteld moeten worden. IT afdeling is er mee bezig. Is er iemand hier die hier meer over weet, of bij wie het reeds is opgelost?
2. Ziggo geeft aan dat ik een splitter heb die niet terug kan communiceren waardoor de box niet begrijpt dat deze opnemen en terugkijken moet toestaan. Fabrieksinstellingen weer geactiveerd. Maar ook zonder splitter (rechtstreeks aangesloten op binnenkomende signaal) houd ik het probleem.
Nu nog steeds geen oplossing.
Wie weet raad? Groet.