1
Vraag
2
Reacties
DoubleU

Level 1
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Niet meer opnemen of terugkijken met nieuw geleverde Mediabox XL

Heb nieuwe Mediabox XL (voor opnemen in de cloud) ontvangen. Terugkijken en opnemen werkt niet (“Helaas, opnemen zit niet in je abonnement” komt er op het scherm te staan) terwijl ik TV Complete heb. 
Signaal kwaliteit is goed. Box meerdere keren herstart en ook fabrieksinstellingen teruggezet. 
 

Twee keer gebeld met Ziggo. Twee nogal verschillende antwoorden ontvangen.


1. Ziggo geeft aan dat het instellen in hun systeem niet gelukt is (loopt tegen fout aan) en het 72 uur tot 2 weken kan duren voordat dit wel weer gaat werken. Zou bij veel klanten nu handmatig ingesteld moeten worden. IT afdeling is er mee bezig. Is er iemand hier die hier meer over weet, of bij wie het reeds is opgelost?

2. Ziggo geeft aan dat ik een splitter heb die niet terug kan communiceren waardoor de box niet begrijpt dat deze opnemen en terugkijken moet toestaan. Fabrieksinstellingen weer geactiveerd. Maar ook zonder splitter (rechtstreeks aangesloten op binnenkomende signaal) houd ik het probleem. 
 

Nu nog steeds geen oplossing.

Wie weet raad? Groet. 

53 Reacties 53
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @DoubleU,

Welkom op de Community! 
Spijtig dat de omzetting naar de Mediabox XL voor problemen heeft gezorgd.
Dat was natuurlijk niet de insteek hiervan.

Wel fijn dat er met je is meegedacht en acties in gang zijn gezet om de problemen te fiksen.
Hopelijk merk je snel dat alles werkt zoals het hoort.

Houd ons op de hoogte 🙂

DoubleU
Topicstarter
Level 1
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Monteur is geweest vandaag. AOP verbeterd. Versterker met splitter geplaatst. Wat dat betreft echt top. 

Alleen Horizon XL box doet het niet, “support in India” lijkt niet mee te werken. Blijkbaar was er nog niets gedaan met Horizon box die een “schop” nodig had. Ticket om box een schop te geven is aangemaakt door monteur, maar is nog niet afgehandeld. 
 

Ziggo Go App werkt ook nog niet. 

DoubleU
Topicstarter
Level 1
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Horizon XL box blijft nog steeds scannen. Dus ik heb nog geen beeld. 
Monteur heeft me gebeld en aangegeven dat het niet op te lossen is met een “schop in het systeem”, het is een groter probleem waar meer mensen last van hebben en moet worden opgelost door IT.

 

Ziggo Go App werkt ook nog steeds niet. Bij inloggen, nog steeds dezelfde melding “Service not available” en try again later...

 

...gaat nog niet echt lekker zo...

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
DoubleU wrote:

Horizon XL box blijft nog steeds scannen. Dus ik heb nog geen beeld. 
Monteur heeft me gebeld en aangegeven dat het niet op te lossen is met een “schop in het systeem”, het is een groter probleem waar meer mensen last van hebben en moet worden opgelost door IT.

 

Ziggo Go App werkt ook nog steeds niet. Bij inloggen, nog steeds dezelfde melding “Service not available” en try again later...

 

...gaat nog niet echt lekker zo...

heeft dat te maken met de nieuwe upgrade

mischien zou een moderator dat een kunnen uitzoeken want ik zie bij meerdere topics van verschillende personen een sort gelijk probleem met de activering en administratie 

DoubleU
Topicstarter
Level 1
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Tja, nog steeds geen werkende Ziggo Go App en ook de Horizon box doet het nog steeds niet (nog steeds aan het scannen “Knight Rider”)

lekker zo.. wil F1 opnemen, wil dingen terugkijken, wil HD kijken, niets van dat alles. 

Ziggo nog maar weer eens gebeld gisteren. Antwoord: er is iets mis, maar hoe lang het gaat duren om het op te lossen, dat weet niemand. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

is een storing is het systeem misschien dat een moderator iets kan doen

DoubleU
Topicstarter
Level 1
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

…Het is nog steeds niet opgelost...

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

het is druk even wachten tot een moderator @Erik P Ziggo @Lycke Ziggo  langs dit topic komt

DoubleU
Topicstarter
Level 1
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Ik ben er klaar mee.

Het werkt nog steeds niet. Weer gebeld. En ziggo support maar tickets aanmaken en je in de wacht zetten …. 

Het helpt niets… !%$¥£$!

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
DoubleU wrote:

Ik ben er klaar mee.

Het werkt nog steeds niet. Weer gebeld. En ziggo support maar tickets aanmaken en je in de wacht zetten …. 

Het helpt niets… !%$¥£$!

@Erik P Ziggo @Lycke Ziggo @Mariska Ziggo @Be rt 

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@DoubleU Als je al zo lang aanmoddert en het resultaat is 0, dan is het meer dan logisch dat je er helemaal klaar mee bent! Ik ben erin gedoken en zie dat het activatieproces is vastgelopen. Niet alleen jij, maar tal van andere klanten, ervaren soortgelijke problemen  . Het probleem is bekend en het ligt bij de IT afdeling. Wanneer het is opgelost, is helaas niet te zeggen. In dit geval zit er spijtig genoeg niets anders op dan afwachten en het spijt me dan ook oprecht dat ik een beroep doe op je geduld. 

DoubleU
Topicstarter
Level 1
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

...weer 10 dagen verder...
 

geen enkel bericht van Ziggo

 

het werkt nog steeds niet. Ziggo app doet het niet. Horizon box doet het niet.

 

is er überhaupt iemand met het probleem  bezig?

 

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedenavond @DoubleU

Super frustrerend dat het het nog steeds niet werkt!
Sorry voor deze situatie, ik snap dat je hier moedeloos van wordt.

De IT-afdeling is je echter niet vergeten, aan een oplossing wordt gewerkt.
Daarnaast heb ik deze situatie opnieuw onder de aandacht gebracht.

Je wordt zo snel mogelijk gebeld over een mogelijke oplossing.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @DoubleU . 

Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact met je is geweest met verdere uitleg en de afspraak je op korte termijn wederom te bellen. 

Het gaat zeker niet zoals het zou moeten, maar er wordt dus aan gewerkt :-). 

DoubleU
Topicstarter
Level 1
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Er is weer door Ziggo contact met mij opgenomen. Ik kan weer inloggen op de Ziggo App.

 

Maar de Horizon box staat nog steeds op “knight rider” en zoekt maar door... ook al vertelde Ziggo eind vorig jaar dat dit nu ook echt binnen 24 uur opgelost zou zijn, alles zou nu goed moeten staan, maar ja… de box blijft zoeken. 
 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Alles staat hier goed actief, @DoubleU . heb je nog altijd die “knight rider” modus? Zo ja, kan je ons laten zien hoe de mediabox is aangesloten momenteel? 

DoubleU
Topicstarter
Level 1
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Nieuwe versterker, splitter e.d. aangelegd door monteur 

DoubleU
Topicstarter
Level 1
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Aansluiting Horizon box op Samsung box van TV

DoubleU
Topicstarter
Level 1
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Horizon box nog maar weer eens een paar keer aan en uitgezet vanavond (zoals wel vaker de laatste dagen)….. en zowaar…. hij komt nu voorbij de knight rider modus en ik zie Ziggo Sport… nu even testen of dit zo blijft en ook via de receiver goed blijft gaan. 

DoubleU
Topicstarter
Level 1
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Mmmm beeld bevriest… kan niet meer zappen...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic