Goedemorgen, ik ben gisteren verhuisd. Heb de boel opnieuw aangesloten en nu zijn er zenders die het perfect doen, maar ook zenders die het niet doen en daar krijg ik dan code cs2004. Ik heb alles nagelopen en alles zit goed aangesloten. Ik neem aan dat de kabel goed is want anders zou ik andere zenders ook niet kunnen zien. Ik hoop dat u kunt helpen.
Ik heb een mediabox next.
ik hoor het graag.
groet Eric
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Hector1973 ,
Wat een mooi jaartal in je nickname. Het is een jaar nadat de club van Rome een wiskundig model gemaakt had van de wereld waarin wij leven. Het was een noodkteet om de aarde niet op te peuzelen. In 1973 was hun roep al bijna weer vergeten. Hadden we maar beter geluisterd.
Ter zake. Na een verhuizing moet je je TV weer even zelf de kanalen laten vinden. Plaatselijk kan de stapeling van digitale signalen net iets verschillen. Zonder de analoge kanalen gaat dat snel.
De NEXT geeft zowel rechtstreeks als gestreamd weer. Streamen zou goed moeten gaan. te controleren door even te pauzeren en daarna door te kijken.
Kijk op de site:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/foutcodes/foutcode-cs2004
welke zoekstappen je moet volgen om het probleem te tekkelen. Zelfs een niet goed zittende kabelplug kan storingsoorzaak zijn.
Eventueel kan je beginnen om je TV rechtstreeks op het overnamepunt aan te sluiten. Laat andere kabels er in voor afsluiting. Krijg je op je TV alles goed dan zit het probleem bij de NEXT. Laat ZIGGO op afstand kijken of de activering nog klopt na je verhuizing. Waarschijnlijk hang je nu aan een ander wijkkastje.
Succes.
Hallo allen, ondertussen ben ik verder gaan zoeken en kwam tot de conclusie dat de kabel vanuit de meterkast in delen aan elkaar is gemaakt, dus om de meter of vijf een koppeling. Ik heb alles eruit gehaald en er één hele kabel in gedaan. De boel werkt weer prima, dus ondanks alle checks toch de kabel de boosdoener.
dank voor het meedenken en tot een volgende keer.
groet Eric
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
CS2004 geeft een signaalprobleem aan en afhankelijk van welke frequentie gestoord wordt op de coax kabel, is er een groepje zenders waar het fout gaat.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Next op aangesloten zit?
(Bert was mij net voor, tekst verwijderd.)
Hoi @Hector1973 ,
Wat een mooi jaartal in je nickname. Het is een jaar nadat de club van Rome een wiskundig model gemaakt had van de wereld waarin wij leven. Het was een noodkteet om de aarde niet op te peuzelen. In 1973 was hun roep al bijna weer vergeten. Hadden we maar beter geluisterd.
Ter zake. Na een verhuizing moet je je TV weer even zelf de kanalen laten vinden. Plaatselijk kan de stapeling van digitale signalen net iets verschillen. Zonder de analoge kanalen gaat dat snel.
De NEXT geeft zowel rechtstreeks als gestreamd weer. Streamen zou goed moeten gaan. te controleren door even te pauzeren en daarna door te kijken.
Kijk op de site:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/foutcodes/foutcode-cs2004
welke zoekstappen je moet volgen om het probleem te tekkelen. Zelfs een niet goed zittende kabelplug kan storingsoorzaak zijn.
Eventueel kan je beginnen om je TV rechtstreeks op het overnamepunt aan te sluiten. Laat andere kabels er in voor afsluiting. Krijg je op je TV alles goed dan zit het probleem bij de NEXT. Laat ZIGGO op afstand kijken of de activering nog klopt na je verhuizing. Waarschijnlijk hang je nu aan een ander wijkkastje.
Succes.
Hallo allen, ondertussen ben ik verder gaan zoeken en kwam tot de conclusie dat de kabel vanuit de meterkast in delen aan elkaar is gemaakt, dus om de meter of vijf een koppeling. Ik heb alles eruit gehaald en er één hele kabel in gedaan. De boel werkt weer prima, dus ondanks alle checks toch de kabel de boosdoener.
dank voor het meedenken en tot een volgende keer.
groet Eric
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.