Hoi @Hector1973 ,
Wat een mooi jaartal in je nickname. Het is een jaar nadat de club van Rome een wiskundig model gemaakt had van de wereld waarin wij leven. Het was een noodkteet om de aarde niet op te peuzelen. In 1973 was hun roep al bijna weer vergeten. Hadden we maar beter geluisterd.
Ter zake. Na een verhuizing moet je je TV weer even zelf de kanalen laten vinden. Plaatselijk kan de stapeling van digitale signalen net iets verschillen. Zonder de analoge kanalen gaat dat snel.
De NEXT geeft zowel rechtstreeks als gestreamd weer. Streamen zou goed moeten gaan. te controleren door even te pauzeren en daarna door te kijken.
Kijk op de site:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/foutcodes/foutcode-cs2004
welke zoekstappen je moet volgen om het probleem te tekkelen. Zelfs een niet goed zittende kabelplug kan storingsoorzaak zijn.
Eventueel kan je beginnen om je TV rechtstreeks op het overnamepunt aan te sluiten. Laat andere kabels er in voor afsluiting. Krijg je op je TV alles goed dan zit het probleem bij de NEXT. Laat ZIGGO op afstand kijken of de activering nog klopt na je verhuizing. Waarschijnlijk hang je nu aan een ander wijkkastje.
Succes.