1
Vraag
2
Reacties
Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

Nextbox mini HD of Ziggo CI+ module

Wat is qua verbruik en 4K beeld beter. Nextbox mini HD of Ziggo CI+ module.

27 Reacties 27
Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@RoWi. Waaattt, ben jij overgestapt naar de concurrent. Schaam je😁

Pasi

Level 18
  • 10062Posts
  • 496Oplossingen
  • 5578Likes

@RoWi.  schreef:

@Pasi  schreef:

@Kartal72  schreef:

@Pasi heb jij effe geluk, dat jij in oud Ziggo gebied woont😀

Inderdaad.

Maar ik heb altijd een Humax gehad en dus sinds kort een CI+module. Met beide zijn niet alle Ziggo opties te gebruiken, maar die gebruik/mis ik toch niet.

En daar zit het dus in. Wie bepaalde opties niet gebruikt zal dat niet missen. Wij keken via Ziggo en nu bij KPN regelmatig terug in dat opzicht bevalt KPN mij beter alle TV klanten mogen 7 dagen terugkijken. Die 2 dagen via een mediabox dat zal mij tegenhouden om terug te keren.

Ik kijk nooit terug via de tv. Ik gebruik daar de laptop en ZiggoGo.Tv voor. Dat werkt veel gemakkelijker.

Overigens is er bar weinig op tv, wat beslist bekeken moet worden of waarvoor ( indien de uitzending gemist ) teruggekeken moet worden. Maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.

Pasi

Level 18
  • 10062Posts
  • 496Oplossingen
  • 5578Likes

@Kartal72  schreef:

Nee hoor, dat is gewoon slim 😉.

Zo kan je o.a. bepalen of het daar werkelijk groener is, of de daar gebruikte techniek beter voldoet en/of het maand bedrag beter bevalt.

RoWi.

Level 20
  • 18347Posts
  • 764Oplossingen
  • 6282Likes

@Kartal72  schreef:

Twee jaar daarvoor van Telfort/KPN naar Ziggo en ergens in 2016 van Ziggo naar Concepts/Telfort glasvezel. 

Ik ben in 2020 deels uit protest vanwege het opdoeken van Telfort en hun in mijn ogen nog steeds betere hybride netwerk naar Ziggo gegaan waarvan ik wist dat ik tegen de nodige beperkingen aan zou lopen. Zoals het terugkijken, dat het zo erg was met de drie TV varianten had ik blijkbaar vooraf niet helemaal helder meer in beeld. En dan nu de FM uit maakt Ziggo voor mij hetzelfde als alle andere providers, op het DVB stukje na. Mocht dat ooit ook wegvallen is er echt geen verschil meer.  

Wat voor ons de doorslag gaf is Crime & Investigation in het basispakket. Kortom een pure financiele afweging. Het als keuze pakket aanbieden van het nieuwe TV zenders pakket kan mij mogelijk terugwinnen en 7 dagen terugkijken via de Next Mini. 

RoWi.

Level 20
  • 18347Posts
  • 764Oplossingen
  • 6282Likes

@Pasi  schreef:

@Kartal72  schreef:

Nee hoor, dat is gewoon slim 😉.

Zo kan je o.a. bepalen of het daar werkelijk groener is, of de daar gebruikte techniek beter voldoet en/of het maand bedrag beter bevalt.

Mijn ideale combinatie Glasvezel maakt niet uit welke netwerkbeheerder op ons adres is dat enkel KPN netwerk. De TV app van Ziggo die zit echt beter in elkaar dan die van KPN waaronder het op volgorde zetten van de favorieten. En de flexibelere beter ingedeelde zenderpakketten van TMobile zowel bij Ziggo als KPN is het alles of net niks.

En de prijs niet meer dan € 45,00 P/M uitgaande van 100Mb down.

wewanl

Level 16
  • 2324Posts
  • 23Oplossingen
  • 864Likes

Een CI plus module biedt meer mogelijkheden in fZiggo gebied vergeleken met fUPC gebied.

Interactief via CI plus module werkt nog steeds niet in fUPC gebied, ook al betalen de klanten er hetzelfde voor of zelfs meer als je de oude Ziggo klanten meerekent die vijf kaarten kunnen gebruiken zonder meerkosten.

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@wewanl en daarom wil ik geen ci+ hebben. Ik woon in oud upc gebied. Ik blijf het zeggen dat Ziggo echt met een oplossing moet komen. 

RoWi.

Level 20
  • 18347Posts
  • 764Oplossingen
  • 6282Likes

Ik denk dat wewanl nu even liever de ci module heeft gezien zijn problemen met ESPN HD+HLG.

Als dat terugkijken  echt bepalend is houd het inderdaad op in fUPC gebied.

Grote kans dat tussen nu en 10 jaar de modules verdwijnen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic