Desnor

Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

Nextbox gedeactiveerd door fout

Door een fout bij ziggo is mijn nextbox gedeactiveerd nu zeggen waar dit weer geactiveerd moet worden zit in het buitenland klopt dit. Dit duurt 3 werkdagen zeggen ze klopt dit nu wel.

102 Reacties 102
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Desnor ,

Volgens mij mag dat maar 24 uur duren.In sommige gevallen gebeurd dat inderdaad in india...

Desnor
Topicstarter
Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

Nou ben een beetje boos geworden en zou het ieder geval voor het weekend weer goed moeten zijn we gaan het beleven.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Dan gaat er ergens toch wat mis ben ik bang.

Een moderator kan er voor je naar kijken, maar dat kan wel een tijdje duren.Behalve als er een mod word ingeseind.

@Bert, kan jij misschien een moderator een zetje geven?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Desnor
Topicstarter
Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

laat maar even want ze zijn er mee bezig. Als het vrijdag nog niet goed is hoor je vsn mij.

Desnor
Topicstarter
Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

Het ging mij er alleen maar om of het klopte dat deze technici in het buitenland zaten die  dit moeten verhelpen. Maar bedankt in ieder geval.

Desnor
Topicstarter
Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

Word ook trouwens een heel lang verhaal om uit te leggen wat er precies allemaal gebeurd is ben namelijk niet zo snelle typer.

Desnor
Topicstarter
Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

Maar kan die moderator het dan wel oplossen als het telefonisch en op de chat niet kunnen ik hoor het wel.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Goedemorgen @Desnor

Wat super vervelend dat er door een fout van ons de Mediabox is gedeactiveerd. Dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Excuses hiervoor.

Ik ben er in gedoken, maar zie dat alle acties om dit te herstellen op dit moment uitgezet zijn. Ik kan dit proces niet versnellen en we moeten dit, hoe zuur ook, afwachten. 

De Next Mini (welke jouw extra mediabox dient te worden) staat wel actief. Deze zou dan ook moeten werken. Wellicht is het een mooie optie om die aan te sluiten zodat je in ieder geval tv kunt kijken.

Desnor
Topicstarter
Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

Die is helemaal aangesloten op de slaapkamer en werkt  perfect daar kijken we nu. Maar het is toch van de gekke dat zoiets drie dagen moet duren als ik pech heb zit ik in weekend ook nog zonder in de woonkamer maar we gaan het beleven. Ben altijd zeer tevreden overziggo maar het op dit soort dingen aan komt ben ik zeer teleurgesteld 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Je kan ook de mini tijdelijk ontkoppelen op de slaapkamer en vervolgens aansluiten op de tv in de woonkamer v.v. tot het probleem is opgelost.

 

Desnor
Topicstarter
Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

Ja bedankt dit snap ik allemaal maar het gaat mij om het principe waarvoor moet zoiets drie dagen duren en waarom zit dit in buitenland. Kunnen wij in Nederland dit soort dingen niet.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

@Desnor Het kan maximaal drie werkdagen duren, maar het kan ook sneller gaan. Dit is even afhankelijk van de drukte. 
Of deze afdeling vanuit het buitenland of Nederland opereert maakt hierin niets uit. 

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Ik ben ook verbaasd dat activeringen nog steeds als outsource plaatsvinden in India. Zal wel te maken hebben met veel lagere uurlonen. In de praktijk (zelf in het verleden ondervonden) werkt het activeringsproces niet altijd soepel.

Desnor
Topicstarter
Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

Nou precies en daar ben ik en andere mensen de dupe van door een fout van ziggo klantenservice. En heb ik zwart op wit met chat berichten en email.

Desnor
Topicstarter
Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

Even nog een voor jiri kan jij zien of alles goed aangevraagd is doe er een foto bij van de box waar het over gaat.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Alles staat goed in de aanvraag, @Desnor Het is alleen een kwestie van opvoeren. 

Desnor
Topicstarter
Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

Okay bedankt heb nog steeds niks

Desnor
Topicstarter
Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

Nou wat ik al voorspeld had vrijdagavond 22.00 uur en box doet het nog steeds niet nu weer afwachten tot maandag😤

Uitgelicht topic