@anoniemforum schreef:
maar cloud opnemen is luxer vandaar dat het logische lijkt dat die niet in basis tv (tv start) zit
Daar kan ik mij ook wel in vinden, daar heb ik geen probleem mee.
Meer on topic.
Ik gun de overige klanten zeker een tweede Next, ik zou los van andere afwegingen waarom ik tevreden ben met de Humax, toch blij zijn met slechts 1 Next bij TV Start, niet de mediabox XL die nu geleverd wordt aan nieuwe TV Start klanten.
We moeten groen en oranje niet teveel vergelijken toch werd en wordt daar (bij groen) minder onderscheid gemaakt, 1 basis TV pakket met voor iedere klant dezelfde terugkijk opties ongeacht het type mediabox. De rest bestel je los dat is hier gewoonweg niet mogelijk, het is alles(Max) bijna alles( Compleet) of net genoeg (Start)
Haal de tv pakketten bij Compleet en Max weg dan houd je het cloud opnemen over als enige meerwaarde.
Ps @anoniemforum TV Start klanten kunnen wel tot 7 dagen terugkijken enkel via Ziggo Go (nog) niet via de mediabox, de 2 dagen terugkijken waarmee TV Start nu wordt aangeboden is best vreemd wat dat betreft via een Mediabox kan je korter terugkijken dan via de app of website.