Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goeiemorgen. Het kastje zetten ik vanmorgen aan en blijft in het welkom scherm hangen. Na 5 minuten ongeveer zie ik alle lichten rood knipperen, de aan uit en internet teken en de 2 pijltjes. Op een gegeven moment valt het beeld even weg en kort berichtje geen internet controleer kabel. Uiteraard gedaan maar dat is goed en voor de rest gewoon internet in huis. Toen heb ik de next aan uitgezet met knop aan de achterkant en kabels even los gemaakt, maar ook dat hielp niet. Wat er toen wel in beeld kwam is een teken van download denk ik! Een pijl in beeld knipperen naar een klein rechthoekige teken wat het kastje denk ik moet voor stellen. Daarna blijft hij gewoon weer in het welkom scherm en kwamen de rood knipperende lampjes weer terug. Staat nu een half uurtje al vast. Probleem opgelost door de modem herstart. Laat topic staan misschien heeft een ander er nog iets aan.
hoe is de next verbonden met internet draadloos of bedraad?
Goedenavond @Henk L,
Welkom op de Community, ook top dat je meteen een goede tip deelt!
Vervelend dat de Next niet opstartte, maar fijn dat het inmiddels is opgelost.
Hopelijk heeft iemand hier wat in de toekomst aan 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...