Afgelopen weekend kwam ik er toevallig achter dat de Next een gedeelte van de serie-opnames heeft verwijderd. Deze voor zover ik kon zien weer opnieuw ingeschakeld. Ook zijn er de laatste weken wel eens random opnames (serie en los) niet opgeslagen. Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Of het er iets mee te maken heeft weet ik niet maar toen ik vandaag Killing Eve van gisteravond terug wilde kijken was er weer niet opgenomen. Maar deze keer stond er een cirkel met uitroepteken achter. Voor volgende week staat hij echter nog steeds ingepland. Op de Go-app stond achter de niet gelukte opname: Opname mislukt omdat het tv-schema is gewijzigd.
Ook bij deze geen idee wat er mis is. Maar zeker vervelend gezien de opnames van de Belgische zenders niet terug te kijken zijn.
Vraag is eigenlijk of dit bekend is, of dit meer voorkomt en de belangrijkste: of ik hier zelf iets aan kan doen. Bedankt voor het meedenken
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Deze zaken zijn zeker bekend en spelen al erg lang.
Help mee om het probleem op te lossen zou ik zeggen. Hoe meer issues er gemeld worden des te groter de kans dat er iets aan gedaan wordt.
Kijk in deze topic met een bekende naam en schrik niet van de issues die gemeld worden.
Dank je voor de reactie. Ik schrik er wel van als ik zie hoeveel dit voorkomt. Voor mijn gevoel was de Next op zoveel fronten een verbetering dat ik bij niet opgenomen programma's in eerste instantie dacht dat ik zelf iets fout had gedaan. Maar bij de laatste keer dat het mis ging weet ik 100 % zeker dat het erin stond. Omdat pas daarvoor verschillende serie-opnames niet meer op actief stonden en omdat ik de Belgische zenders niet terug kan kijken heb ik het dezelfde dag nog gecheckt. Tot hier een oplossing voor is zal ik dan de opnames moeten blijven controleren. Mocht ik nog meer tegenkomen dan zal ik het zeker via mail en telefoon melden.
Alvast bedankt. Melden graag in het opname topic. Mailen en bellen naar Ziggo is zinloos voor zover ik gemerkt heb.
De helpdesk zal het in het "ronde archief" stoppen.
Hallo,
Hier ook .. ingestelde serieopnames verdwijnen... ad random, er valt geen peil op te trekken. Het gekke is dat dit nu sinds de laatste update is begonnen.
Misschien een update om dit probleem te verhelpen?
Met vriendelijke groet,
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.