1
Vraag
2
Reacties
J van E

Level 1
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Next uit(zetten) tijdens opnemen: geen probleem?

Klopt het dat je zodra een opname is ingepland de Next eigenlijk gewoon kan uitzetten (met het knopje achterop)? En dat je dat zelfs kan doen terwijl er een opname plaatsvindt? Met de Horizon kan dat niet omdat alles werd opgenomen op een HD maar met de Next zou dat geen probleem, toch? Ik bedacht me dit zonet omdat ik de Next herstartte met dat knopje terwijl er een paar opnames liepen.

Het klopt dan denk ik ook dat als ik op mijn iPad alles regel en kijk, ik die hele Next compleet kan uit laten, toch?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ja, dat klopt. U neemt n.l. niets fysiek op, maar maakt een koppeling in een database. Daar wordt uw abonnement gekoppeld aan de betreffende uitzending. Dat kan op afstand met ieder apparaat dat gebruik maakt van uw abonnement.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ja, dat klopt. U neemt n.l. niets fysiek op, maar maakt een koppeling in een database. Daar wordt uw abonnement gekoppeld aan de betreffende uitzending. Dat kan op afstand met ieder apparaat dat gebruik maakt van uw abonnement.
J van E
Topicstarter
Level 1
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Tjonge, superhandig! 🙂 De Next is op veel vlakken toch echt wel een gigantische verbetering!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic