Geachte,
Ik lees nu dat de next geruild kan worden tegen betaling voor de next mini.
Ik wil hier graag gebruik van maken.
Kan dit bewerkstelligd worden?
Hoor het graag.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@hullemah Die kan verwijderd worden, alleen als je daarna problemen krijgt met het internet, kan het zijn dat het signaal op je modem te hoog is en de splitter als weerstand moet werken, maar meestal gaat het goed.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@hullemah Waar lees je dat?
https://www.vodafoneziggo.nl/nieuws/next-mini-beschikbaar-bij-alle-tv-pakketten-van-ziggo/
@hullemahweet wel dat iptv wat achterloopt op de normale next via coax (bijvoorbeeld vervelend bij voetbalwedstrijden). vul alvast je postcode en huisnr in in je profiel zodat een moderator het meteen kan regelen als ze hier langskomen
Dat maakt mij niet uit de iptv wat achterloopt,heb er boven ook 1 werkt perfect blij mee.
Dat maakt mij niet uit de iptv wat achterloopt,heb er boven ook 1 werkt perfect blij mee.
Correctie: De Next kan omgeruild worden voor een Next mini tegen omruilkosten van € 19,95
Weet jij toevallig of de splitter nu weg kan als de mini next ipv next komt?,er vervalt toch een coax kabel.
Heb de mini next al besteld.
@hullemah Die kan verwijderd worden, alleen als je daarna problemen krijgt met het internet, kan het zijn dat het signaal op je modem te hoog is en de splitter als weerstand moet werken, maar meestal gaat het goed.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.