1
Vraag
2
Reacties
wjharing

Level 7
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Next: rewind 10-15 sec. ipv 30 sec?

Op ziggo Go kun je 30 sec. vooruit spoelen, en 10 sec achteruit.

Op de Ziggo Next box, kan je alleen maar 30 sec. achteruit spoelen (en 30 sec vooruit). Zou het mogelijk zijn om de Next aan te passen, zodat je ook hier 10 sec achteruit kunt spoelen?

Nu als je iets te veel vooruit spoelt, moet je dus alsnog weer de hele 30 sec terugspoelen en kijken, en daarbij inconsistent met Ziggo Go.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Goede suggestie, wjharing - ik snap vooral dat je wellicht wat meer opties had willen hebben. Op dit moment verwacht ik echter niet dat het op korte termijn aangepast gaat worden. Bij het kortere voor- of achteruitspoelen kun je het beste de media-knoppen in plaats van de pijltjes. Je kunt het dan ofwel versneld afspelen (bijvoorbeeld 2x) of per 10 seconden voor- of achteruit.

Bekijk in context

5 Reacties 5
steen100

Level 6
  • 123Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Gewoon meer keuze kunnen maken net als de Horizon.
Verwijderd account
Niet van toepassing
5 min vooruit en 1 minuut achteruit, ideaal om snel de 7 of 8 (primetime) reclame minuten te skippen.. Dus inderdaad instelbaar zou mooi zijn.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Gebruik de voice control "spoel 7 minuten" of "ga 5 minuten vooruit"
Verwijderd account
Niet van toepassing
Maar dat gaat niet echt nauwkeurig... Ok, hier normaal in het engels, en "Skip 8 minutes" werkt redelijk.. terug is tricky.. soms werkt "skip 1 minute back" wel, maar soms speelt hij dan achteruit in plaats van skippen.. ook een absolute "goto 15 minutes" ofzo werkt niet echt.. Misschien ook doordat het lijkt alsof het begin van het (schematijd) programma 0 heet en het begin van de opname blijkbaar negatief is? In elk geval gezien de orientatie streepjes op de tijdbalk.. maar daar nog niet serieus in gedoken.. de meest gebruikte "skip X minutes" werkt redelijk.

Blijkft natuurlijk jammer dat ze om te compenseren voor de extreem beperkte remote een bijna volledige voice interface moesten implementeren om nog de nodige functionaliteit te behouden.. maar goed, das een ander verhaal waar waarschijnlijk niet iedereen het mee eens zal zijn....
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Goede suggestie, wjharing - ik snap vooral dat je wellicht wat meer opties had willen hebben. Op dit moment verwacht ik echter niet dat het op korte termijn aangepast gaat worden. Bij het kortere voor- of achteruitspoelen kun je het beste de media-knoppen in plaats van de pijltjes. Je kunt het dan ofwel versneld afspelen (bijvoorbeeld 2x) of per 10 seconden voor- of achteruit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic