marcveen
Raadgever
  • 93Reacties
  • 8Oplossingen
  • 3Likes

Next: "4K wordt niet ondersteund" melding bij afspelen opname Indycar op Full HD tv.

Van de week heb ik op kanaal 14, Ziggo Sport, de Indycar race opgenomen.

Als ik deze opname echter wil afspelen krijg ik de volgende melding op het scherm (zie ook foto);

"4K wordt niet ondersteund"

Ook als ik de uitzending via replay terug wil kijken krijg ik deze melding.

Ik heb deze melding nog nooit eerder gehad, wat kan dit zijn?

(Of is dit een éénmalig fout in de Indycar uitzending geweest?)

 

Ik gebruik een Philips 42PFK7109 (Full HD) i.c.m. met de Next (resolutie op Automatisch).

IMAG0495.jpg

 

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
marcveen
topicstarter
Raadgever
  • 93Reacties
  • 8Oplossingen
  • 3Likes

@Mariska Z 

Ik denk dat het een éénmalig hickup is geweest.

Alle andere opnames sindsdien, ook Indycar, zijn gewoon goed gegaan.

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb
Expert
Expert
  • 8298Reacties
  • 1471Oplossingen
  • 2363Likes

Heb je die opname gepland toen er een 4k tv aangesloten was?

Kijk ook hier eens.

4k melding Formule 1 opname - Ziggo Community

marcveen
topicstarter
Raadgever
  • 93Reacties
  • 8Oplossingen
  • 3Likes

@Steefb 

Nee, wij hebben geen 4K TV's.

Alleen de genoemde Philips zit aangesloten op de Next, verder niks.

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3523Reacties
  • 329Oplossingen
  • 632Likes

Hey @marcveen

Wat vaag zeg, ik heb dit ook nog niet eerder voorbij zien komen. Zelf heb ik ook geen 4K tv en ik kan Indycar zonder problemen afspelen via Replay TV. Maakt het verschil als je de resolutie in de instellingen van de Mediabox Next wijzigt? 

marcveen
topicstarter
Raadgever
  • 93Reacties
  • 8Oplossingen
  • 3Likes

@Mariska Z 

Ik denk dat het een éénmalig hickup is geweest.

Alle andere opnames sindsdien, ook Indycar, zijn gewoon goed gegaan.

 

Bekijk in context

Uitgelicht topic